دانلود مقاله تأسیس شرکت حسابرسی

Founded project audit firm

دانلود مقاله تأسیس شرکت حسابرسی

مقدمه
در این مقاله به طور کلی اهمیت نقش کارآفرین در توسعه اقتصادی بررسی می شود کارآ‏فرین عوامل مختلف تولید را گرد هم می آورد و با تلاش و کوششهای خلاقانه، فعالیتهای خود را به سمت موفقیت سوق می دهد.
بدیهی است که انگیزه فعالیتهای کارآ‏فرین، نفع شخصی است ولی ایجاد فضای مناسب برای کارآفرینی در کشورها، منافع ملی را به دنبال دارد.
امروزه در کشورهای مختلف توجه خاصی به کارآفرینی و کارآفرینان می شود و تقویت کارآفرینی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه آن، از ابزار پیشرفت اقتصادی کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه به شمار می رود.
در هر کشوری کارآفرینان به صورت بالقوه وجود دارند و باید تلاش کرد که توانایی های آنها بیشتر شود و مهمتر از همه ، ساختارهای اقتصادی اجازه دهند که کارآفرین ابزار وجود کند و توانایی اش را بالفعل درآورد لذا نقش دولتها از هر دو جنبه اهمیت دارد.
امید است لزوم توجه به کارآ‏فرینی در کشور بیشتر احساس شود و با این مقاله و با یاری خداوند سبحان گامی کوچک برای موفقیت دانشجویان عزیز در عرصه شغل بردارد.

پیشگفتار
تشکیل و توسعه سازمانها و شرکت های کوچک و فعال قطعاً به عنوان سیاستی مهم در ایجاد مشاغل جدید به تسریع در بهبود اوضاع اقتصادی و رشد کشور محسوب می گردد.
بخش های مختلف جامعه شامل بخش های دولتی، خصوصی، تعاونی های محلی وقتی گروه های مهندسی بخش عمده ای از منابع خود را صرف ارتقای کارآفرینی و توسعه سرمایه گذاری کوچک می کنند.
در همین حال، نظام آموزش ما فارغ التحصیلانی دارد که اکثراً به جای تأسیس شرکت یا بنگاه اقتصادی و ایجاد شغل برای خود ودیگران، در جستجوی کار استخدامی هستند حتی مراکز و موسسات مدیریتی در آماده سازی جوانان برای آینده کار آفرینی موفقیت زیادی نداشته اند اکثر فارغ التحصیلان رشته حسابداری و مدیریت به انگیزه ریاست در مؤسسات کوچک و بزرگ سیستمهای مدیریتی رده پایین را اشغال می کنند و به نظر آنها هر چه مؤسسه بزرگتر باشد بهتر است.

چکیده مطالب
تأسیس مؤسسه حسابرسی ( با مسئولیت محدود)
برای تأسیس یک مؤسسه حسابرسی می بایستی ابتدا مفهوم حسابرسی را بدانیم. حسابرس عبارتست از رسیدگی به صورتهای مالی واحد تجاری توسط حسابداران مستقل است.
دلیل بکارگیری مؤسسه حسابرسی برای اظهار نظر در مورد صورتهای مالی متضاد منافعی است که ممکن است بین واحد تجاری که صورتهای مالی را تهیه می کند و آن افرادی که صورتهای مالی را مورد استفاده قرار می دهند وجود داشته باشد.

فهرست مطالب
شماره     صفحه
فصل اول
تعریف حسابرسی
وضعیت قانونی حرفه حسابرسی
موسسات حسابرسی
مسئولیتهای کارکنان حرفه ای
شرکا
مدیران
سرپرستان
کمک حسابرسان
فصل دوم
اصول و رفتار حرفه ای حسابرسان
اصل استقلال و بی طرفی
اصل رازداری
اصل منع تبلیغ
اصل افشاء حقایق
اصل اهمیت
فصل سوم
شرکت با مسئولیت محدود
خصوصیات شرکت
مقررات مالیاتی
شرکت با مسئولیت محدود
شرایط ماهوی
موضوع شرکت و میزان سرمایه
تعداد شرکا و سهم الشرکاء
نام شرکت و مدت آن
شرایط شکلی
لزوم تنظیم شرکت نامه و نشر آگهی
وضعیت قراردادهای تنظیمی به حساب شرکت قبل از تشکیل آن
فصل چهارم
ثبت شرکت
مدارک لازم برای ثبت شرکت حسابرسی
روش و مراحل ثبت شرکت
نامه درخواست نام برای شرکت
تقاضانامه شرکتهای داخلی
فرم تقاضانامه ثبت شرکتهای داخلی
شرکتنامه رسمی
فرم شرکتنامه رسمی
اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود
صورتجلسه مجمع عمومی
فرم صورتجلسه مجمع عمومی مؤسس شرکت با مسئولیت محدود
فصل پنجم
راهنمای ثبتی شرکت ( با مسئولیت محدود)
روش و مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود
فصل ششم
منابع

فصل هفتم
سخنی با خوانندگان


فرمت فایل:

تعداد صفحات: 91

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط