مقاله آمار اعتیاد در کشور

دانلود مقاله آمار اعتیاد در کشور مقاله آمار در مورد اعتیاد رایگان مقاله ی آماری اعتیاد مقاله آماری درباره اعتیاد مقاله آمار درباره اعتیاد مقاله آمار در مورد اعتیاد مقاله تحقیق مقاله آماری اعتیاد مقاله تحقیق مقاله آمار اعتیاد در ایران نمودار آمار اعتیاد در ایران مقاله در مورد اعتیاد

Addiction statistics in the country

 

مقدمه:
اعتیاد به عنوان یک مشکل، همیشه دامنگیر بوده و هست چرا که به عنوان یک معضل دامنگیر انسان ها در جوامع مختلف بوده و به موازات افزایش دانش انسان، اعتیاد نیز گسترش یافته و از پیچیدگى بیشترى برخوردار شده است.

اعتیاد بیش از این که یک پدیده اجتماعى محسوب شود یک پدیده روانى است و در اشکال مختلف و اعتیاد انسان ها ظهور و بروز مى یابد. همانطور که یک انسان مى تواند به قمار اعتیاد پیدا کند و یا اعتیاد به خرید و غیره، اعتیاد به مواد مخدر هم یکى از آنهاست.

اما نکته نگران کننده آنجاست که از سوى مقامات مسوول اعلام مى شود که میانگین سن اعتیاد در ایران به 14 سال رسیده است و این نسل آینده ساز کشور در خطر است.
روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، در واقع ترغیب برای تشدید مبارزه با مواد مخدر است و جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان پرچمدار این مبارزه جدی، شفاف و سالم در جهان مطرح است.
در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، امحاء انواع مواد مخدر مکشوفه، بهترین سند گویای مبارزه بااین پدیده است که در ایران این اقدام همه ساله از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با حضور ارگانهای مرتبط، نمایندگان و سفیران کشورهای خارجی انجام می‌شود.

فهرست مطالب:
مقدمه
آمار معتادان کشور
شانزده درصد دانش آموزان دختر تجربه سیگار کشیدن دارند
ایران در صدر کشورهای دارای معتاد، از هر بیست ایرانی یک نفر معتاد است
آمار معتادان زن در کشور
جدول فراوانی تأهل و تجرد معتادان
جدول فراوانی نحوه مصرف مواد


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 15

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط