صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  دانلود پرسشنامه کدهای اخلاقی برای معلمان

دانلود پرسشنامه کدهای اخلاقی برای معلمان

دانلود پرسشنامه questionnaire استاندارد با عنوان دانلود پرسشنامه کدهای اخلاقی برای معلمان این پرسشنامه به صورت word و پرسشنامه دارای ۲ صفحه می باشد.  در زیر به مختصری از  آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پرسشنامه کدهای اخلاقی برای معلمان

هدف: کدهای اخلاقی معلمان، رفتار حرفه‌ای آموزگاران در ایالت جورجیا را مشخص می‌کند و بعنوان راهنمای رفتار اخلاقی عمل می‌کند. کمیسیون استانداردهای حرفه‌ای، استانداردهایی را انتخاب نموده که به‌طور کلی انعکاس‌دهنده رفتار مورد قبول در حرفه آموزشی است. این کدهای اخلاقی، سلامتی، ایمنی و به‌طور کلی رفاه دانش‌آموزان و معلمان را تأمین نموده و شهروندان ایالت جورجیا را از پاسخگویی در درون حرفه آموزشی مطمئن می‌سازد. این کدهای اخلاقی معلمان و مدیران در مدارس دولتی و خصوصی از پیش‌دبستانی تا کلاس دوازدهم یا از سن سه سالگی تا هفده سالگی را شامل می‌شود.
(Protessional Standard Commission, 2002, P. 1-3)

نحوه تکمیل: برای سنجش هر یک از استانداردها از عبارات مختلفی در دسته های جداگانه استفاده شده است که دارای طیف پنج گزینه ای از خیلی کم تا خیلی زیاد است.

توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.

تعداد سوالات:  ۱۵
نوع فایل : ورد آفیس  WORD

روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، ۱۳۹۰، پژوهشنامه مدیریت، جلد دوازدهم، انتشارات راه‌دان، تهران.


تعداد صفحات : 2 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود