صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم پزشکی » پزشکی  »  دانلود پاورپوینت سوزش معده و راهکار های درمان و عوامل ایجاد

دانلود پاورپوینت سوزش معده و راهکار های درمان و عوامل ایجاد

دانلود پاورپوینت سوزش معده و راهکار های درمان و عوامل ایجاد

دانلود پاورپوینت سوزش معده و راهکار های درمان و عوامل ایجاد

مفیدترین درمان برای سوزش معده
¢آگاهی داشتن در مورد بهترین درمان برای سوزش معده ( سوزش سردل) از اهمیت بسیاری برخوردار است. به جای آنکه علائم آن را پنهان کنید ، آن را درمان کنید. زیرا بسیاری از داروهای رایج وجود دارند که به خوبی اثر می کنند.علائم آن حس سوزش در قسمت پایین سینه است که درد ناخوشایندی است و بر اثر بازگشت اسید معده به سمت بالا و وارد شدن به مری این حس سوزش بوجود می آید که منجر به دردهای شدید می شود.

چه گزینه هایی برای یافتن بهترین درمان سوزش دل دارید؟
بهترین درمان به شما کمک می کند که این مشکل را از بین ببرید. من فقط چند علاج کلی برای ترشی معده را ذکر می کنم.

بهترین درمان سوزش معده
صنعت دارو از فروش داروها برای این بیماری میلیون ها دلار بدست می آورد که البته این دارو ها فقط عوارض این بیماری را درمان می کنند نه علت اصلی سوزش دل را ، بنابراین با پیشگیری ساده از بروز این عوامل می توانید از وقوع این بیماری جلوگیری کنید.وقتی علت اصلی را پیدا کنید ،بهترین درمان را به راحتی پیدا خواهید کرد و اطمینان حاصل می کنید که بیماری شما باز نخواهد گشت. بهترین درمان نه تنها مبارزه کردن با علائم بیماری است بلکه مبارزه با علت اصلی آن است. بدون معالجه علت ریشه ای بیماری ، تقریبا خلاص شدن از این بیماری غیرممکن است.
در مرحله نخست برای پیدا کردن بهترین درمان باید چیزی که عامل بروز این مشکل است را شناسایی کنید . برخی کارهایی که هر روز انجام می دهیم می تواند عامل سوزش دل باشد .فقط یکبار وقتی علت اصلی این مشکل را فهمیدید به سادگی بهترین درمان را خواهید یافت و مطمئن می شوید که این بیماری برنمی گردد.

عوامل اصلی که منجر به سوزش دل می شوند چیست؟
۱- کافئین : اگردرحال فکرکردن هستید “خوب من قهوه نمی نوشم بنابراین ،نمی تواند عامل سوزش دل باشد” میتوانید مرتکب اشتباه بزرگ شوید،اتفاقا هنوز در حال مصرف مقدار زیادی کافئین در رژیم غذایی خود هستید! مثل نوشیدن ملایم کولا ، خوردن شکلات ها و حتی چای عادی. کافئین باعث می شود ماهیچه های حلقوی مری شل شوند. بنابراین مواد شیمیایی اسیدی از معده بالا وبه سمت گلو می رود . دراین مورد بهترین درمان برای سوزش دل کاهش مصرف کافتین تا جائیکه امکان دارد است.


تعداد صفحات : 11 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود