دانلود پاورپوینت روستای فرخان – 44 اسلاید

دانلود پاورپوینت روستای فرخان – 44 اسلاید
nموقعیت جغرافیایی:
nبه طور کلی بیانگر وضعیت خاص یک محل در سطح زمین است و مفاهیم گوناگونی دارد. امامعمولا اصلاح موقعیت مطلق ونسبی به کار برده می شود.
nموقعیت مطلق:
nاین موقعیت بر اساس مقادیر طول و عرض جغرافیایی مشخص میشود روستاهای فرخان_علیاوسفلی کهنه وشاهراه به لحاظ موقعیت مطلق در رق شهرستان قوچان در32 58طول شرقی و 375 عرض شمال و ارتفاع 1355 متر از سطح دریا واقع شده است.
nموقعیت نسبی:
n این موقعیت براساس و ویژگیهای خاص طبیعی (توپوگرافی_منابع معدنی و مانند آن)یا بر مبنای روابط بیرونی و درونی یک واحدمسکونهای شخصی می شود و به ترتیب موقعیت طبیعی (موقعیت جغرافیایی)و موقعیت کارکردی را شکل می دهد .موقعیت طبیعی یک واحد سکونتگاه با عوامل محیطی همچون پستی وبلندی_منابع آب _پوشش گیاهی_ارتباط مستقیم دارد.بنابر این با توجه به استقرار یک سکونت گاه در روی کوه پایه _ساحل و پایکوه موقعیت ها (گوناگون طبیعی ترتیب عبارت است از :موقعیت کوهستانی _موقعیت دامنهای_موقعیت دره ای_موقعیت ساحلی_موقعیت جلگهای (دشتی)موقعیت پایکوهی .به لحاظ طبیعی فرخان در دسته روستاهای جلگه ای محسوب می شود.
nموقعیت کارکردی بر اساس شکل و دامنه روابط و نحوه بر آوردن نیازهای یک سکونت گاه مشخص می شودو اگر چه وابسته به موقعیت طبیعی است_می توان شامل جمله های زیر شود.

متن فوق تنها بخشی از پاورپوینت مورد نظر است؛


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 44

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط