صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم پایه » زیست شناسی  »  دانلود پاورپوینت تاکسونومیک

دانلود پاورپوینت تاکسونومیک

دانلود تحقیق و مقالات رشته زیست شناسی با عنوان دانلود پاورپوینت تاکسونومیک در قالب powerpoint  و قابل ویرایش و در ۱۹ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پاورپوینت تاکسونومیک

طبقه بندی تاکسونومیک:
ورتی سول خاکهای معدنی هستند که خصوصیات زیر را دارند:
۱- لایه ای با ضخامت ۲۵ cm با مرز فوقانی در داخل ۱۰۰ cm از سطح خاک معدنی و دارای پوسته های رسی فشاری یا خاکدانه های گوه ای شکل با زاویه ۱۰تا ۶۰ درجه نسبت به افق.
۲- در بخش خاک نرم ۱۸ cm فوقانی خاک یا افق Ap هر کدام که ضخیم تر باشند متوسط وزنی رس حداقل ۳۰ درصد باشد و در تمام افقهای زیرین بین ۱۸ cm از سطح خاک یا زیر افق Ap تا ۵۰ cm زیر سطح خاک یا تا لایه محدودکننده دنسیک،سنگی،شبه سنگی،دوری پن و پترو کلسیک هر کدام که کم عمق تر باشند حداقل میزان ۳۰ درصد رس مشاهده شود.
۳-شکافهایی که در طول دوره ای از سال باز و بسته شوند بر اساس طول دوره ای که شکاف ها باز یا بسته باقی می مانند؛ زیر رده ها در ورتی سول ها جدا می شوند.

ریخت شناسی خاکهای ورتی سول
به علت اینکه پوسته های رسی فشاری و ساختمان های گوه ای شکل نسبت با افق زاویه می سازند شکل کلی نیمرخ یک خاک ورتی سول کاسه مانند است، رطوبت ترجیحاً در مرکز کاسه تجمع کرده و برای مدت طولانی در این قسمت پدون باقی می ماند در نیجه ماده آلی در مرکز کاسه تجمع کرده و PH  خاک بیشتر اسیدی شده تخریب رس سرعت کمتری داشته و با گذشت زمان فشارهای ناشی از انبساط کمتر میشود.


تعداد صفحات : 19 | فرمت فایل : powerpoint

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود