صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » حسابداری  »  دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار ۴۲ اسلاید

دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار ۴۲ اسلاید

دانلود تحقیق و مقالات رشته اقتصاد و حسابداری با عنوان دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار ۴۲ اسلاید در قالب powerpoint  و قابل ویرایش و در ۴۲ اسلاید گرد آوری شده است.

دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار ۴۲ اسلاید

دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار 42 اسلاید به همراه فایل Word

پاورپوینت بورس اوراق بهادار ۴۲ اسلاید به همراه فایل Word

مقدمه:
بورس اوراق بهادار به معنی یک بازار متشکل و رسمی سرمایه است که در آن خرید و فروش سهام شرکت ها یا اوراق قرضه دولتی یا موسسات معتبر خصوصی، تحت ضوابط و قوانین و مقررات خاصی انجام می شود. مشخصه مهم بورس اوراق بهادار, حمایت قانون از صاحبان پس اندازها و سرمایه های راکد و الزامات قانونی برای متقاضیان سرمایه است.
بورس اوراق بهادار، از سویی مرکز جمع آوری پس اندازها و از سوی دیگر، مرجع رسمی و مطمئنی است که دارندگان پس اندازهای راکد، می توانند محل نسبتاً مناسب و ایمن سرمایه گذاری را جستجو کرده و وجوه مازاد خود را برای سرمایه گذاری در شرکت ها به کار انداخته و یا با خرید اوراق قرضه دولت ها و شرکت های معتبر، از سود معین و تضمین شده ای برخوردار شوند.
بورس کالا بازار متشکل و سازمان یافته ای است که تعداد زیادی از عرضه کنندگان، کالا یا متاع خود را عرضه و کالای مربوطه پس از بررسی های کارشناسی و قیمت گذاری توسط کارگزاران آن بازار، برای خریداران ابتیاع می شود. مانند بورس طلا، بورس فولاد، بورس گندم و غیره. بورس کالا در سطح بین المللی بیشتر در مورد کالاهای استراتژیک تشکیل می شود.
در بازرگانی داخلی ایران اصطلاح بورس کالا به بازارهای اختصاصی کالاهای سرمایه ای، واسطه ای یا مصرفی اطلاق می شود که از نظر جغرافیایی در یک محدوده معین واقع شده و تعداد زیادی از عناصر عمده فروشی یا خرده فروشی آن کالای خاص را در بر داشته باشد. مانند بورس فرش در بازار تهران، بورس آهن، بورس کفش، بورس ابزار و یراق و غیره.


تعداد صفحات : 42 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود