صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات  »  دانلود مقاله موقعیت قانونی و اهداف WIMAX FORUM

دانلود مقاله موقعیت قانونی و اهداف WIMAX FORUM

دانلود مقاله موقعیت قانونی و اهداف WIMAX FORUM مقاله مقاله مقاله wimax wimax مقاله در مورد مقاله درباره wimax مقاله درباره wimax مقالات wimax مقاله انگلیسی wimax تحقیق درباره ی wimax تحقیق در مورد wimax تحقیق درباره wimax دانلود مقاله wimax مقاله در مورد wimax مقاله wimax

Paper legal status and goals WIMAX FORUM

 

WIMAX FORUM
فهرست مطالب:
موقعیت قانونی و اهداف WIMAX FORUM:
اهمیت هماهنگ سازی جهانی:
– باندهای اولیه مورد توجه
باندهای جدید مورد نظر برای فرکانس پایین تر:
خلاصه
مدل های مورد تجاری برای دسترسی بی سیم نوار پهن ثابت بر مبنای
تکنولوژی WIMAX و استاندارد ۸۰۲-۱۶
مقدمه:
معماری WIMAX و کاربردهای آن
۱- بک هال سلولی:
۲- سرویس های امنیت عمومی و شبکه های خصوصی:
فرضیه ها و ملاحظات موردی تجاری
علم آمار نگاری:
قابلیت دستیابی DSL:
خدمات و سرویس ها:
نرخ پذیرش بازار:
راه های دیگر باندهای فرکانس
پایگاه مبنا، شبکه هسته ای و لبه ای:
آیتم های هزینه های سرمایه ای (CAPEX)
تجهیزاتCPE:
سناریوی اول: بخش بازاری مسکونی در یک محیط منطقه مادر:
سناریوی دوم: بخش بازاری Wif Backhowl و SME، مسکونی در یک منطقه مادر
سناریوی سوم: بخش بازاری مسکونی در یک شهر کوچک روستایی یا شهرک:
مقایسه سه سناریوی مورد تجاری:
حساسیت بازپرداخت
نتیجه گیری ها و خلاصه

WIMAX FORUM یک شرکت غیرانتفاعی صنعت مدار می باشدکه برای کمک به تسریع و اعتبار سنجی قابلیت عمل بینا بینی محصولات بی سیم نوار پهن منطبق با استانداردهای ETSI Hipe MAN و IEEE802-16، ایجاد شده است. هدف این شرکت این است که راه اندازهای جهانی راه حل های دستیابی بی سیم نوار پهن (BWA) قابل اجرا مبتنی بر استانداردها را تسریع بخشد. و بازار را برای این راه حل ها، گسترش دهد. تاریخچه محاسباتی نشان داده است که ابتکار و نوآوری سیار یریع روی می دهد زمانی که یک ساختار صنعتی مبتنی بر استانداردها وجود داشته باشد با مشتریانی که از ذینفع های اولیه بشمار می آیند. کاهش ها را هزینه های تجهیزات و روشهای محکم و پایدار برای طراحی شبکه نیز تا حد زیادی این مدل تجاری رابرای خدمات رسان ها ارتقاء بخشیده اند.
تجهیزات گواهی شدهWIMAX FORUM برای طیف وسیعی از سناریوهای به کار اندازی دسترسی بی سیم نوار پهن طراحی می شود و برای این راه حل‏ها قابل پیکره بندی می باشد.
این سناریوها عبارتند از احتمالات برای طیف طولانی تر (تا۵۰k) در چگالی پایین، شرایط بیرونی خط دید(los) برای راه اندازی های غیر los طیف کوتاهتر در محیط های شهری پرجمعیت و شلوغ.
این دستگاهها می توانند ثابت باشند، قابل حمل یا بوبایل باشند یا ترکیبی از ایندو در این طیف از شرایط، ویژگی مشترک، قابلیت ارائه انتقال پذیری نوار پهن است به کاربران خانگی و تجاری. تقاضای قابل ملاحظه ای برای دسترسی نوار پهن بی سیم قابل انعطاف سریع راه انداز وجود دارد. به این دلیل،۸۰۲-۱۶ از ابتدا برای حمایت از سطوح خدمات چندگانه طراحی شد. مثلاً خدمات سطح E1 یا T1 ضمانت شده برای شرکتهای تجاری و خدمات بهترین سرعت DS برای مصرف کنندگان خانگی Quality of service” ” نیز در این استاندارد طراحی شده است برای ارائه خدماتی که نیازمند زمان رکود کمی هستندمثل خدمات صدا و ویدئو.


تعداد صفحات : 30 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود