دانلود مقاله مدیریت شیوه های تفکر

 

Paper management practices Thinking

 

مقاله مدیریت شیوه های تفکر، در این مقاله با مفهوم تفکر تحلیلی، تفکر سیستمی، تفکر استراتژیک، تفکر انتقادی، بی تعصبی، تفکر نقطه ای، تفکر خطی،تفکر سطحی، تفکر حجمی، تفکر فراحجمی، تفکر مثبت، تفکر جانبی،تفکر انتزاعی،تفکر باینری فازی،تفکر آزاد، تفکر حصولی، تفکر حضوری، تفکر تجسمی، تفکر اجتماعی

مقدمه
بزرگترین دستاورد انسان توانایی در سر پروراندن اندیشه ای پیچیده، منتقل کردن آن به دیگران و عمل کردن بر اساس آن است. اندیشیدن طیف وسیعی از فعالیتهای ذهنی را در بر دارد. هرگاه مسأله ای در کلاس درس مطرح شود و بکوشیم آنرا حل کنیم، فکر می کنیم وقتی منتظریم تا کلاس درس شروع شود و در همان حال غرق در رویاهای خود شده ایم فکر می کنیم زمانی که می خواهیم خواروبار بخریم، برای تعطیلات خود نقشه می کشیم نامه می نویسیم باز هم فکر می کنیم در همه ی این موارد می توان فکر را ” زبان ذهن ” تلقی نمود. در این نوشتار بر آن هستیم که شیوه های مختلف فکر کردن و تفکر را بیان نموده و به تشریح آن ها بپردازیم.
فهرست مطالب:
مقدمه
تفکر سیستمی
مهارت‌های هفت‌گانه در تفکر سیستمی
تفکر تحلیلی
توصیه های آسان برای افزایش مهارت تفکر تحلیلی جامع
تفکر استراتژیک
تفکر انتقادی
بی تعصبی
تفاوت گذاشتن بین احساس و منطق
بحث کردن از روی علم نه جهالت
احتمال، قطعیت نیست
تفکر نقطه ای
تفکر خطی
تفکر سطحی
تفکر حجمی
تفکر فراحجمی
تفکر مثبت
تفکر جانبی
تفکر انتزاعی
تفکر باینری تفکر فازی
تفکر آزاد
تفکر انتظار
تفکر حصولی
تفکر حضوری
تفکر تجسمی
تفکر اجتماعی
نتیجه گیری
منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 23

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط