دانلود مقاله طبقه بندی انواع تکنولوژی

دانلود مقاله طبقه بندی انواع تکنولوژی طبقه بندی انواع تکنولوژی انواع طبقه بندی تکنولوژی چیست طبقه بندی انواع فناوری انواع تکنولوژی سه بعدی انواع تکنولوژی آموزشی انواع تکنولوژی های مجازی سازی انواع تکنولوژی adsl انواع تکنولوژی سازمانی طبقه بندی تکنولوژی از دیدگاه پرو انواع طبقه بندی تکنولوژی چیست انواع طبقه بندی تکنولوژی مقاله مدیریت تکنولوژی

Classify the types of technology

 

دراین مقاله انواع تکنولوژی ها نظیر تکنولوژی ساده، نوظهور، پیشرفته، بسیط و … توضیح داده شده اند.

تعریف:
تکنولوژی را می توان تمام دانش، محصولات ،فرایند ،ابزارها ،روش ها و سیستم هایی تعریف کرد که در جهت خلق وساخت کالاها و ارائه خدمات بکار گرفته می شوند. تکنولوژی در دیدگاه تجاری، کاتالیستی است که تولید ثروت می کند. فناوری ها طیف وسیعی دارند و از ساده ترین تا پیچیده ترین آنها در زندگی روزمره و یا فعالیت های خاص استفاده می شوند.فناوری را می توان با رویکرد های متفاوتی طبقه بندی کرد که هر نوع طبقه بندی کارکردهای مربوط به خود را دارد.برخی از آنها عبارتند از :طبقه بندی با رویکرد دوره عمر، طبقه بندی با رویکرد سطح ،طبقه بندی براساس مبدأفناوری و…ذیلا به یک طبقه بندی از انواع تکنولوژی ها می پردازیم.
دراین مقاله انواع تکنولوژی ها نظیر تکنولوژی ساده، نوظهور، پیشرفته، بسیط توضیح داده شده اند.


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 14

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط