صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » هنر و گرافیک  »  دانلود مقاله رودن و هنر او

دانلود مقاله رودن و هنر او

دانلود تحقیق و مقالات رشته هنر و گرافیک با عنوان دانلود مقاله رودن و هنر او در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۵۳ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.


این تحقیق شامل ۵ فایل ورد میباشد که عناوین آن به صورت زیر است:
رودن در مقام یک نقاش و گراورساز ۴ ص
طراحی های یک مجسمه ساز ۷ ص
گشتی پیرامون دروازه های جهنم ۲۰ ص
مجسمه های سنگی ۹ ص
مردی در حال راه رفتن ۱۳ ص

رودن در مقام یک نقاش و گراورساز:
رودن از دوران جوانی و قبل از اینکه به مجسمه سازی رو آورد نقاشی میکرده و تامدتها بنظر می رسید بین این دومردداست. علاقه ذاتی وی برای طراحی او را واداشت تا رنگ روغن را تجربه کند. او احتمالا کالبدشناسی اندام انسان را در مدرسه پتیت در خیابان اکول دو مدیسین آموخته بود. در حدود سالهای ۱۸۵۵،یعنی زمانی که در اتلیه کار می رکد نقاشی از روی مدل زنده را تجربه کرد.سپس پرتره های متعددی کشید که بیشتر چهره دوستان و افراد خانواده بود: پدرش ژان باتپیسته، یکی ازدوستانش ابل پولاین و خانم رودن .او حتی یک پرتره از چهره خود نیز نقاشی کرد.حدودا زمانی که بین ۳۰و۴۰ سال سن داشت در نقاشی های رودن زیاد به حیوانات بر نمی خوریم.به جز یک اسب که وی آنرا زمانی که در ۱۸۶۴ در پلاک ۹۶ خیابان لبرون زندگی می کرده در بازار سن مارسل دیده.
راه های گوناگونی متصور است که از طریق آنها رودن آموخته باشد که چگونه بدون استفاده از مدل نقاشی کند. در بلژیک جائیکه رودن پس از جنگ فرانسه وپروس در ۱۸۷۰ به انجام پناهنده شد.وی مشق های زیادی از روی آثار نقاشی روبنس انجام داده. آثاری همچون تصویری عیسی بربالای صلیب که درموزه آنتورپ است.جنگل سوانیه در نزدیکی بروکسل، پاتوق دلخواه وی بین سالهای ۷۷-۱۸۷۱ بود. در بین طبیعت، او منظره های متعددی در قطع کوچک و بصورت بسیار آزاد کارکرده که لطافت منظره های اگوست راویه را بیاد میاورد، و حال هوای امپرسیونسیوم را دارد و تا حدی جاذبه عقلانی آن را دارد ولی تهی از جسارت ذاتی آن.
در بازگشت از بلژیک وی اجبارا در کارخانه چینی سازی سی ور کارکرد. در همان دوران الفونزلگروس کسی که در لندن پناهنده شده بود. به او آموخت که چگونه روی مس حکاکی کند.شیوه کار بسیار نزدیک به طراحی بود. رودن در ۱۸۸۱ در انگلستان به لگروس ملحق شد و با هم تا مدتی در زمینه گراورسازی(حکاکی) همکاری کردند.
اثر فرشته پیشرو جهان رودن،مربوط به این دوران است احتمالا اتودبی همتایی از سرزن که توسط لگروس انجام شده بود است.
زن کودکان بالداروسنتورها همه بخشهایی از فهرست آشنای خالق دروازه های جهنم هستند. اگر چه او به عنوان یک مجسمه ساز سرامیک کار هنرمند گرافیست و یا یک حکاک کار می کرد ولی مضامین آثارش یکی بودند. موفقیت نیمتنه ای خود نیز حکاکی کند. وی در اجرای یک طرح سه رخ از چهره هانری بک نویسنده او را در کنار دو نیمرخ دیگرش اجرا کرده و در یک تصویر در کنار هم قرارداده. سه رخ ویکتور هوگو بهترین نمونه این نوع کار است.


تعداد صفحات : 53 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود