صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم پزشکی » پزشکی  »  دانلود مقاله سقط جنین

دانلود مقاله سقط جنین

دانلود مقاله در مورد سقط جنین دانلود مقاله سقط جنین مقاله درباره سقط جنین مقاله حقوقی سقط جنین تحقیق مقاله جزوه دانلود مقاله سقط جنین مقاله سقط جنین در اسلام جرم سقط جنین مقاله مقاله کامل سقط جنین مقالات حقوق سقط جنین کار تحقیقی در مورد سقط جنین کار تحقیقی سقط جنین

Abortion

سقط جنین

مقدمه:
سقط جنین   Abortion
سقط جنین خود به خودی به وضعیت کلینیکی در مورد از دست دادن ترشحات داخل رحمی که شرح داده شده بر می‌گردد. که این قضیه بطور معمولی در ۲۰ هفته زندگی رحمی مورد قبول گرفت یا هنگامی که وزن جنین ۵۰۰ گرم شده است.


فردی که مسول انجام عمل سقط جنین است شرح داده است که سقط جنین پشت سر هم اتفاق می‌افتد و در نقطه آغاز سه یا چند سقط خود به خودی داشته است رحم عادت به سقط می‌کند.عامل دقیق سقط جنین خود به خودی در کل جمعیتهای ناشناخته است با در دمترس داشتن آزمایش سرم گنادوتروپین پرده بیرونی جنینی B-human سریعا افراد حامله به این تنیجه رسیدند که این پرده خواهد دید بخاطر عادت ماهیانه ای که بیش از حد طولانی شده باشد.


پنج تا ۱۰ روز تاخیر در خونریزی قاعدگی بطور حتم مورد تشخیص قرار می‌گیرد که یک زیر مجموعه B می‌باشد و باعث سقط جنین خود به خودی می‌شود. در این روزها تخمین زده می‌شود تعداد زیادی از افراد حامله بطور خود به خودی تلف می‌شوند نسبت به آنهاییکه می‌خواهند وضع حمل کنند. بنابراین خیلی از افراد مورد آزمایش اعتقاد دارند که نیاز به یک کار متوازن اولیه بعد از اولین سقط جنین نمی باشد. بهتر است تاکید کنیم که .وضعیت واگیردار که باعث اولین سقط جنین خود بخودی می‌شود باید بدون درمان انجام شود.


حاملگی بعد از این سقط به عنوان ریسک بالایی شمرد می‌شود. شانس واقعی که یک زن ممکن است بعد از اولین سقط جنین حاملگی داشته باشد، و حاملگی بعدی هم سقط شود در طی ۴۰ سال گذشته بطور جالبی تغییر کرده است.


در اواخر دهه ۱۹۳۰ ارقام نشان می‌دهد. کاهش داشته است. در اواسط ۱۹۷۰ این رقم تقربیا به ۳۰ تا ۳۵% کاهش یافت و در آزمایشگاه، از هنگام معرفی شیوه درمان آنتی بیوتیک ناگهانی این رقم بین ۵ تا % کاهش یافته است

فهرست مطالب
مقدمه: ۱
سقط جنین   Abortion 1
شناسایی علت سقط جنین‌های خود بخودی: ۲
نابهنجاریهای کروموزومی: ۲
بیماریهای پزشکی: ۳
فاکتورهای ایموولوژیکی: ۴
عامل‌های روان شناسی: ۷
تشعشع، داروها و مواد آلوده کننده: ۷
داروها و دیگر مواد: ۸
آلودگی‌های محیطی: ۸
علتهای آناتومیکی سقط جنین خودبخودی: ۸
دی اتیل استیل بسترول (DES) (استروژن مصنوعی) ۹
تومورهای رحمی: ۱۱
آمیزش و بهم ریختگی درون رحم: ۱۱
عفوتنها: ۱۲
درمان سقط جنین طبیعی: ۱۳
درمان با آنتی بیوتیکهای خوراکی: ۱۵
رژیم ۱۶
درمان آنتی بیوتیکی درون سیاهرگی: ۱۶
دیگر درمانهای موجود برای سقط جنین عادی: ۱۹
تجربیات بالینی: ۲۳
نتایج: ۲۶
بهداشت روانی در زمنیه کورتاژ ۲۷
سندرم قبل از کورتاژ (PAS) 29
خود داری و انکار ۳۰
نشانه‌های بیماری PAS 30


تعداد صفحات : 30 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود