دانلود مقاله توسعه صنایع کوچک و روستایی

دانلود تحقیق و مقالات رشته اقتصاد و حسابداری با عنوان دانلود مقاله توسعه صنایع کوچک و روستایی در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۱۵ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود مقاله توسعه صنایع کوچک و روستایی

شهرستان رشتخوار
شهرستان رشتخوار یکی از شهرستانهایی است که در سالهای اخیر از شهرستان تربت حیدریه منتزع گردیده است این شهرستان با ۶۱/۳۵۹۷ کیلومتر مربع مساحت در فاصله ۱۵۹ کیلومتری از شهر مشهد واقع که از ۲ بخش مرکزی و جنگل (که مرکز هردو بخش به شهر تبدیل شده )و ۴ دهستان تشکیل گردیده تقریبا در نقاط مرکزی استان خراسان رضوی واقع که از شمال و شرق به شهرستان تربت حیدریه ،از جنوب شرقی به شهرستان خواف ، از جنوب غربی به گناباد و از غرب به شهرستان فیض آباد محدودمیشود ودارای ۱۵۹ آبادی است که ۱۰۵ آبادی آن خالی از سکنه و ۵۴ آبادی دارای سکنه می باشد.
ارتفاع شهرستان از سطح دریا ۱۱۴۱ متر و دارای رطوبت نسبی کم که حد اکثر دما ۴۲ درجه سانتیگراد و حداقل آن ۱۱- درجه و متوسط حرارت ۱۸ درجه و متوسط بارندگی ۱۷۵ میلیمتر میباشد.لذا این شهرستان دارای آب و هوای خشک و کویری میباشد

فهرست مطالب
شهرستان رشتخوار
پیشینه ی تاریخی
شهر تاریخی جیزد :
تفرجگاه گرماب :
مناظر طبیعی سد شهید یعقوبی :
صنایع دستی و هنرهای سنتی رشتخوار :
سوغات و ره آورد سفر :
آمار سطح زیر کشت , تولیدو عملکرد محصولات زراعی در سال ۱۳۸۵
سطح زیر کشت و تولید و عملکرد محصولات باغی شهرستان در سال ۱۳۸۵
وضعیت چاههای موجود در رشتخوار
آمار تعداد چشمه و قنوات شهرستان
وضعیت مکانیزاسیون شهرستان در سال۱۳۸۵
صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی در سال
منابع مورد استفاده


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 15

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط