صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقالات ترجمه شده » رشته حسابداری  »  دانلود مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

دانلود مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

دانلود مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید مقاله انگیزش در مدیریت مقاله انگیزش در مدیریت رفتار سازمانی مقاله انگیزش و هیجان مقاله خرید اینترنتی خرید مقاله isi خرید مقاله علمی پژوهشی خرید مقاله مدیریت خرید مقاله دانشجویی خرید مقاله علمی مقالات خرید سایت خرید مقاله خرید و فروش مقاله isi خرید تحقیق و مقاله خرید آنلاین مقاله خرید و فروش مقاله خرید مقاله علمی پژوهشی

 

Motivations and regret

 

دانلود مقاله احساس گناه پس از خرید بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

چکیده
هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خیرد محصولات برای خود قائل هستند. تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.
طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از ۳۰۷ خریدار که پاسخ آنها به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی AMOS مسیر فعال روابط بین صفات مصرف کننده را در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.
یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود است.
محدودیت های تحقیق: محدودیت عمده برای محدوده سنی ۱۸تا۴۵ سال است که به این معنی است که افراد مسن تر از نسل خریداران حذف شده اند. این مطالعه بر اهمیت تغییرات در رفتارهای خود هدیه ای و تاسف مصرف کننده بعد از خرید اشاره دارد.
اصالت و ارزش:این تحقیق اولین بررسی در مورد نگرش لذت باورانه از خرید و مفاهیم انگیزه خود هدیه ای و تاثیر آن بر تاسف بعد از خرید است .

Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret
ترجمه فارسی عنوان:  احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید
تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۲ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۳ صفحه


تعداد صفحات : 24 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,