صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی  »  دانلود مقاله انگلیسی روانشناسی نوجوئی، خلاقیت و نوآوری: ابعاد عصب شناختی موجود در نمایی از یک فعالیت

دانلود مقاله انگلیسی روانشناسی نوجوئی، خلاقیت و نوآوری: ابعاد عصب شناختی موجود در نمایی از یک فعالیت

دانلود مقاله انگلیسی روانشناسی نوجوئی خلاقیت و نوآوری ابعاد عصب شناختی موجود در نمایی از یک فعالیت مقاله انگلیسی روانشناسی ۲۰۱۴ مقاله انگلیسی روانشناسی کودک مقاله انگلیسی روانشناسی صنعتی مقاله انگلیسی روانشناسی نوجوئی مقاله انگلیسی روانشناسی مقاله انگلیسی در مورد خلاقیت و نوآوری مقاله ای در مورد خلاقیت و نوآوری

English novelty seeking psychological research, creativity and innovation Neurological aspects in view of the activity

خلاصه
چرا برخی افراد مدام در حال جستجو برای یافتن ایده های جدید هستند ولی برخی دیگر با آن چه که دارند، احساس راحتی می نمایند؟ چه چیزی ما را بر آن می دارد که به دنبال ایده های جدید باشیم؟ چه چیزی به ما در یافتن آنها یاری می رساند؟ چه چیزی ما را هدایت می کند تا آنچه را که یافته ایم به شکلی تغییر دهیم که دیگران نیز آن را ببینند و در نتیجه خود را در معرض قضاوت قرار دهیم؟ تحقیقات صورت گرفته در علم روان شناسی، جوابدهی به سوالات فوق را آسان گردانیده است. جای بسی شگفتی است که مفاهیمی چون عصب شناختی و روان شناسی عصبی که به درک بهتری از فرآیند جستجو برای موارد جدید و یافتن آنها می انجامد در ادبیات خلاقیّت و نوآوری توجه بسیار اندکی را به خود معطوف نموده است. این مسئله به ویژه در مورد افرادی نمود دارد که در حرفه آنها ایجاد یک ایده جدید عبارت از هسته اصلی تجارتشان است و قطعاً باید دانش بیشتری در مورد پارامترهای بیولوژیک نوآوری کسب کرده و مخصوصاً باید بدانند که چگونه می توان با بهره گیری از این دانش، رفتار و عملکرد بشر را در محیط حرفه و شغل مدیریت نمود. برخورداری از چنین دانشی نه تنها به بهبود مدیریت منابع انسانی کمک می کند بلکه به متخصصان نوآوری در درک بهتر و مدیریت خود یاری می رساند. مدل نوآفرینی (NGM) معرفی شده در این مقاله چشم انداز جدیدی را فرا روی ما می گشاید.


تعداد صفحات : 10 | فرمت فایل : PDF

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود