دانلود طرح کارآفرینی سیستم کنترل هوشمند نشتی گاز (CILG)

دانلود طرح کارآفرینی سیستم کنترل هوشمند نشتی گاز (CILG) مقاله طرح توجیهی دستگاه اعلام نشتی گاز هشدار دهنده نشتی گاز سیستم اعلام نشتی گاز سنسور اعلام نشتی گاز دستگاه تشخیص نشتی گاز تست نشتی گاز نشتی گاز در اشرفی اصفهانی نشتی گاز کولر ماشین کارآفرینی تولید دستگاه اعلام نشتی گاز دستگاه هشدار دهنده نشتی گاز

Entrepreneur of intelligent control systems for gas leaks (CILG)

موضوع : طرح کارآفرینی سیستم کنترل هوشمند نشتی گاز (CILG)
تجزیه و تحلیل صنعت
به منظور پشتیبانی عملیات تولید در منطقه عرضه کنندگان مواد مصرفی در این صنعت موجود می باشند برای تولید این مقاله توسط شرکت های معتبر مواد اولیه تهیه می گردد و همان شرکت خدمات را پشتیبانی می کند .
به منظور راه اندازی این مقاله و صرف هزینه های زیاد متاسفانه برای خانواده های کارکنان اعم از محل اسکان , فروشگاه , بیمارستان و … تضمین نمی کند ولی برای خود کارکنان دفترچه بیمه در نظر گرفته شده است ولی بعد از توسعه ی بیشتر این صنعت برای خود کارکنان و خانواده های آنها خدمات لازم فراهم می گردد .
روش های حمل نقل از طریق خودروهای باربری سبک از قبیل وانت و نیسان انجام می پذیرد , این صنعت از نظر ضوابط زیست محیطی مناسب است به دلیل وجود کارخانه های تولیدات صنعتی در این منطقه مجاز می باشد و در ضمن این صنعت نه تنها محیط زیست را تمیز نگه می دارد بلکه گازهای موجود را که در فضا پخش می گردد تشخیص داده و از عواقب آن جلوگیری می کند .
• فرهنگ ( اعتقادات مذهبی و فرهنگی مصرف و آداب و رسوم )
 این صنعت در مناطق سردسیر به دلیل قطع گازها در این مناطق یا استفاده ی بیش از حد گاز تولید می گردد و با فرهنگ آنها به خصوص در مورد فرهنگ مصرف به کلی آشنا هستیم و در آن منطقه ها بیشتر توزیع می گردد این منطقه این سیستم تولید شده را پذیرا می باشد این سیستم امنیت جانی افراد را تضمین می کند در هر صورت افراد برای حفظ جان خویش باید این سیستم را بخرند مثلا: اگر فردی فرهنگ مصر ف گاز را رعایت کند از نشتی آن آگاه نمی باشد در هر صورت حادثه خبر نمی کند به همین دلیل فرهنگ منطقه تاثیر زیادی در توسعه و ترویج این کسب و کار خواهد داشت اگر در جامعه ای فرهنگی موجود نباشد هیچ کالای تولیدی درست مصرف نمی شود و هیچ کسب و کار راه اندازی نمی گردد.
• اقتصاد
 برای ایجاد این کسب و کار افراد به این صنعت علاقه مندی بیشتری خواهند داشت به دلیل وجود هر گونه خطری در محل کار یا منازل و بیمارستان و … را اعلام می دارد به همین دلیل افراد پذیرای این صنعت خواهند بود در ضمن این سیستم تولید شده زیاد گران نیست که افراد نتوانند این سیستم را خریداری کنند و دسترسی آنها آسان و در عین حال راحت می باشد که می توانند از فروشگاههای معتبر تهیه نمایند .
تغییرات اقتصادی تاثیر چندانی در تولید این صنعت نمی گذارد چون برای ایجاد یک مغازه ی خوراکی باید به دولت مالیات داد پس این ها همه شرایط عادی می باشند و افراد توان خرید این کالا را دارا می باشند و مالیات های موجود پرداخت خواهد شد و نرخ ارزها تعیین شده هستند پس هیچ مشکلی موجود نمی باشد.
• تغییرات جمعیتی
 اندازه جمعیت بر محیط کسب و کار هر شغلی اثر گذار است پس برای راه اندازی کسب و کار مناسب به اندازه جمعیت بستگی دارد و در ضمن توزیع و ترکیب آنها نیز وابسته است اشنغال افراد یک جامعه باعث در آمد بهتر و رونق پیدا کردن محیط کسب و کار می باشد و اگر سطح تحصیلات مردم بیشتر باشد آگاهی انها افزایش پیدا می کند و در مورد صنایع درک درستی خواهند داشت پس همه ی این ها عواملی هستند که بر محیط کسب و کار اثر گذار می باشند.
در طراحی و ساخت این مقاله رقبای اصلی و مستقیم ، شرکت های تولید لوازم گازسوز هستند که با تولید محصولات مرغوب شبیه همین سیستم می توانند جلوی پیشرفت صنعت ما را بگیرند، در بررسی رقبای غیر مستقیم می توان به شرکت های کوچک غیر استاندارد اشاره کرد که می توانند با استفاده از کپی همین سیستم تهدیداتی را برای صنعت ما ایجاد کنند.
تجربه مدیریت رقبای مستقیم نسبت به مدیریت شرکت های تازه وارد مثل: شرکت CILG و … به مراتب بالاتر است و مدیریت و شناسایی روند بازار برحسب سابقه کار دراین نوع فعالیت صنعتی خیلی بیشتر است و آنها می توانند شناسایی توزیع کالا که در کجا بیشتر است را به راحتی انجام بدهند و منابع مالی آنها بدلیل فعالیت های چند ساله بیشتر است و فروش این محصول برای آنها امکان سود بیشتری خواهد داشت بدلیل ارزان دادن این محصول به بازار به مراتب از شرکتهای ذکر شده کمتر می باشد.
باتوجه با رشد صنعت رقبا می توانند سیستم های پیشرفته تری نسبت به سیستم ما تولید نمایند ولی شرکت CILG بر این باور است که می تواند صنعت خود را بروز کرده و با رقبا به رقابت بپردازد ،‌ با این طرز فکر می توان بازار را تحت سلطه خود در آورد.
فهرست مطالب
طرح کسب وکار(BUSINESS PLAN) 1
بخش معرفی۲
خلاصه مدیریت اجرایی۳
تجزیه و تحلیل صنعت۶
تجزیه و تحلیل محیطی ۶
 تجزیه و تحلیل بازار۱۰
تجزیه و تحلیل فنی ۱۳
ساختمان شماتیکی سیستم۱۵
دور نمای شرکت / شرح کسب و کار ۱۷
برنامه ها ۲۰
معرفی محصولات ( کالا / خدمات )۲۰
مزیت رقابتی محصولات۲۱
برنامه عملیاتی و تولید۲۱
مراحل و فرایند تولید۲۲
برآورد نیروی انسانی مورد نیاز۲۳
پلان چیدمان پرسنل۲۴
برآورد امکانات و تاسیسات مورد نیاز طرح۲۵
برنامه بازار یابی۳۱
تحقیق و تحلیل بازار۳۱
راهبردهای بازاریابی۳۲
ساختار سازمانی۳۳
تیم مدیریت و منابع انسانی ۳۴
چارت سازمانی۳۵
برنامه زمان بندی و عملیات۳۶
ارزیابی و  مدیریت خطرپذیری۳۷
برنامه مالی۳۷
برآورد سرمایه ثابت۳۷
برآورد هزینه های قبل از بهره برداری۳۸
برآورد سرمایه در گردش۳۸
نحوه سرمایه گذاری۳۹
برآورد هزینه اسنهلاک۳۹
هزینه تولید سالانه۴۰
برآورد قیمت تمام شده محصول۴۱
محاسبه هزینه های ثابت و متغیر۴۱
بهمراه تمام فونت های موردنیاز

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 48

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط