صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » کار آفرینی » دانلود طرح توجیهی تولیدی  »  دانلود طرح توجیهی تولید بخاری گازسوز

دانلود طرح توجیهی تولید بخاری گازسوز

مقاله کارآفرینی کارخانه تولید بخاری گازسوز دانلود طرح توجیهی تولید بخاری گازسوز طرح توجیهی بخاری طرح توجیهی احداث کارخانه بخاری طرح توجیهی تولید بخاری برقی مراحل تولید بخاری شرکت های تولید بخاری کارخانه های تولید بخاری فرایند تولید بخاری تولید بخاری گازی تولید بخاری برقی دستگاه تولید لوله بخاری دستگاه تولید لوله بخاری سیمانی تولید کننده لوله بخاری

Heater

چکیده بررسیهای فنی ، مالی و اقتصادی :
سیر تحول علوم و صنایع مختلف در ابعاد کنونی آن تا حدود زیادی معلول انگیزه رفاه طلبی بشر می باشد . اختراع و به کارگیری وسایل و ابزارهای ساده ابتدایی توسط بشر اولیه ، سرآغاز فعالیتهای صنعتی گسترده ای است که درگذر از تحولات اعصار متمادی ، شکل پیشرفته و مکانیزه امروزی را در تولید و تامین مایحتاج ضروری و رفاهی زندگی به خود گرفته است .

از بین انبوه ضروریات زندگی ، لوازم خانگی به لحاظ گستردگی و ضرورت استفاده از آنها توسط اقشار مختلف اجتماعی از  اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار می باشد . در مجموعه این مقاله، وسایل گرمایش به عنوان یک نیاز همگانی و اجتناب ناپذیر تلقی گردیده که با وجود قدمت چندین ساله صنایع تولیدی آنها بواسطه رشد ناهمنگ جمعیت در مقایسه با عوامل عرضه این وسایل ، همچنان از قابلیت جذب بازار مناسبی برخوردار می‌باشند.

قابلیتها و محدودیت های سیستم های مختلف گرمایشی ، لزوم تطبیق شرایط محل بکارگیری آنها با نوع سیستم بکار برده شده را طلب نموده است .

در ارائه این مقاله با پیروی از یک روند منطقی پیرامون بررسی بخاریهای و آبگرمکن های گازسوز و کولر آبی ابتدا شناخت جامع و کاملی در مورد مشخصات ضروری و ظاهری و فنی کالا ارائه گردیده و پس از کاوش در مورد بازار فروش ، میزان تقاضا و قیمت محصول، مواد اولیه و روش تولید و … توضیح داده است .

در پایان روند این مقاله برآوردهای مالی بر اساس اطلاعات کمی بدست آمده و با توجه به جداول و نرخهای تعیین شده ارائه گردیده است .


تعداد صفحات : 83 | فرمت فایل : Word

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود