دانلود طرح توجیهی آنتی بیوتیک

دانلود طرح توجیهی آنتی بیوتیک تولید میکروبی آنتی بیوتیک پنی سیلین تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک تولید کنندگان آنتی بیوتیک تولید آنتی بیوتیک در ایران تولید آنتی بیوتیک از خاک تولید آنتی بیوتیک به روش بیوتکنولوژی باکتری های تولید کننده آنتی بیوتیک روش تولید آنتی بیوتیک روش های تولید آنتی بیوتیک

antibiotic

موضوع : طرح توجیهی تولید آنتی بیوتیک

تایلوزین (آنتی بیوتیک دامی )

اشتغالزایی : ۱۹ نفر

ظرفیت تولید سالانه : ۵۰ تن

 –

آنتی بیوتیک ها از مهمترین داروهای ضد باکتریایی می باشند که در درمان بیماری های مختلف انسان و دام بکار می روند . طبق تعریف اولیه ای که ارائه شده ، آنتی بیوتیک ها موادی هستند که توسط میکروارگانیسم ها تولید شده و اثر مهاری یا تخریبی خود را روی سایر میکروارگانیسم ها ظاهر می سازند . بعضی آنتی بیوتیک ها روی عده زیادی از جرم ها موثر هستند لذا به این دسته از آنتی بیوتیکها، وسیع الطیف گویند و بعضی فقط روی عده کمی اثر می کنند که آنها را با طیف محدود می نامند .

animal-antibiotic

بر اثر یکسری عوامل از جمله مصرف بی رویه داروها باکتریها می توانند نسبت به آنتی بیوتیکهای مختلف مقاومت پیدا کنند این موضوع امروزه مشکل بزرگی ایجاد کرده است و شاید همین امر باعث پیدایش روز افزون آنتی بیوتیک های جدید می گردد. برای مثال پس ازکشف پنی سیلین سوش های مقاوم استافیلو کوک به ندرت مشاهده می شد ولی پس از دهه پنجاه میلادی به بعد سوش های مقاوم رو به افزایش گذاشت بطوری که در دهه پنجاه و پنج ، پنجاه درصد کل سوش های جدا شده استافیلوکوک مقاوم بودند .

staphylococcus_epidermidis

تایلوزین جزء گروه آنتی بیوتیکهای ماکرولید است که از تخمیر نوعی قارچ بنام Streptomyces fradiae بدست می آید. تایلوزین یکی از کم خطرترین آنتی بیوتیکها است که بطور اختصاصی فقط در مصارف دامپزشکی بکار می رود. طیف ضدباکتریایی تایلوزین بطور غالب برعلیه باکتریهای گرم مثبت است، اما در عین حال تایلوزین برعلیه بعضی اسپیروکت ها، ویروس های بزرگ و تعداد مشخصی از باکتری های گرم منفی بجز کلیفرم ها نیز موثر است.

سرفصل و عناوین مطالب طرح توجیهی :

– خلاصه طرح

– مشخصات سرمایه گذاری طرح

– معرفی محصول

– فرآیند تولید

– سرمایه گذاری ثابت طرح

– محوطه سازی

– ساختمان های مورد نیاز

– تاسیسات و  تجهیزات

– هزینه ماشین آلات

– هزینه وسایل آزمایشگاهی

– هزینه وسایل نقلیه

– هزینه های قبل از بهره برداری

– جدول هزینه های ثابت طرح

– جدول هزینه های جاری طرح

– حقوق و دستمزد نیروی انسانی

– هزینه سوخت و انرژی

– هزینه استهلاک، تعمیر و نگهداری

– سرمایه در گردش

– قیمت فروش

– محاسبه نقطه سر به سر

– محاسبه سود ویژه

– محاسبه سود عملیاتی

– دوره برگشت سرمایه


فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات:

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط