صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » جدید  »  دانلود ترجمه مقاله تجارب قبلی نشان تجاری با باز تعریف مدریت نشان تجاری

دانلود ترجمه مقاله تجارب قبلی نشان تجاری با باز تعریف مدریت نشان تجاری

دانلود ترجمه مقاله تجارب قبلی نشان تجاری با باز تعریف مدریت نشان تجاری

یک مقاله خوب برای رشته اقتصاد و مدیریت در ۱۶ صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

نگاه کلیدی: گزارش اغراق آمیز برای ازبین رفتن نام تجاری .
برند ، بیش از هر زمان در جهان امروز افزایش یافته و منجر به حواس پرتی شده است . برند های ساده برای مصرف کنندگان ،‌بدون اطلاعات زیاد و قابل دسترس است . علامت های تجاری به بازاریابان در ایجاد یک رابطه پایدارکه فرا تر  از ویژگی های تقلید و منافع است ،کمک می کند .
فرمان دهی و کنترل مدریت نام تجاری ، قابل دفاع نیست :
نکته واحد در کنترل در اصول مدیریت برای نام تجاری ارائه شده است که برای دوران قبل از دوره دیجبتال می باشد . اما در دوران امروز ، ‌بیشتر تعاملات مشتری با برند هایی که از منابع خارجی هستند ، بوده که شامل نام تجاری با محتوای کاربری با رتبه بندی و بررسی ها است .
CMOS باید منجر به یک تجربه قبلی برای نشان تجاری باشد :
CMOS باید چگونگی ارتباط با مشتریان خود و با نام تجاری آشنا باشد . آنها باید در سراسر سازمان ، منجر به ایجاد یک تجربه متصل به مشتریان شوند که منجر به لذت بردن از این روابط در فروشگاه یا به صورت آنلاین خواهد بود .
چرا این گزارش را می خوانیم :
در عصر مشتری ،‌مدیران ارشد بارازیابی برای ساخت برند های خود نشان ، کمی پریشان بوده و مصرف کنندگاه به صورت تکنولوژیک حاضر می شوند . در این عصر جدید ، CMOS باید از سادگی مدیریت یک نام تجاری ،‌تغییر به رهبر با تجربه ای برای نام تجاری جدید شده که بر اساس طرز فکر شرکت می باشد که با توجه به برند های به عنوان یک دارایی کنترل شده برای مشخصات مشتری محور است که در ایجاد یک نام تجاری عاطفی ، تمرکزی بر تجربه دارد که فراتر از معادلات محصولات و خدمات می باشد . این تجربه با نام تجاری جدید ، نیاز به سه شرایط شامل نام تجاری ، قابلیت اعتماد و نقشه های جدید متصل به نام تجاری دارد . این گزارش ، مجموعه ای از چشم انداز برای CMOS است . در حالیکه چگونگی منجر شدن تجربه به نام تجاری را نشان می دهد . این گزارش جهت بروز رسانی است که در آن باید علامت های تجاری با استاندارد های بالاتر مشتریان وفق داده شود .


فایل مقاله اصلی انگلیسی زبان بوده و پی دی اف می باشد و در ۲۰ صفحه برای دانلود قرار گرفته.
فایل ترجمه مقاله ورد و به زبان فارسی است و در ۱۶ صفحه در اختیار شما قرار گرفته است.
مجموعا بصورت یک فایل زیپ شده ارائه شده اند.


تعداد صفحات : 16 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود