دانلود تحقیق در مورد اسکارنی میر آرشیتکت برزیلی

دانلود تحقیق در مورد اسکارنی میر آرشیتکت برزیلی

در این فایل اسکارنی میر آرشیتکت برزیلی به صورت کامل مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است که به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت word و قابل ویرایش دراختیار شما قرار می گیرد

بخشی از متن اصلی :

اسکارنی میر  در پانزده دسامبر۱۹۰۷ در منطقه پر شیب تپه ریود جانروی  برزیل بدنیا آمد. و از آن سپس در آن منطقه شروع به کار کرد. البته همراه با گهگاهی سرزدن به ایتالیا و فرانسه. در سال ۱۹۳۴ از دانشکده ملی بلاس آرتز  در ریوجانرو فارغ التحصیل شد. این آرشیتکت نامی در طی دوران دانشجویی در اداره‌ لوسیاکستا  مشغول به کار بر روی نقشه های ساخت وزارتخانه‌ملت که توسط آرشیتگت معروف فرانسوی لوکوربوزیر  طراحی شده بود شد. در طول این مقاله بود که نی میر شهردار ثروتمند‌ترین ایالت مرکزی برزیل جزلینو کوبیشک  که بعدها رئیس جمهوری برزیل شد را ملاقات نمود. این ملاقات در سال ۱۹۴۰ با شهردار وقت بلوهوریزنتال  پایتخت ایالت میناس جریاس روی داد. وی از نی میر خواست که یک منطقه در جنوب شهر بنام پمپولا توسعه دهد. بنابراین وی نی میر را برای طراحی تعداد ساختمان بنام گروه پمپولا  فرا خواند. این اولین کاری بود که وی بصورت تکی انجام داد یعنی وقتی که سی و سه سال بیشتر نداشت. ساختمان در سال ۱۹۴۳ کامل شد و بحث زیادی را ایجاد کرد که همچنین باعث شد برای اولین بار توجه جهانی به سوی اسکارنی میر جلب شود. با اینکه ساختمان های نی میر دارای شکل هنری است اما وی هدف عملی از یک شکل هنری و یا هر خمیدگی از ساختمانهایش را مهم می‌دادند و نقش هر یک از آنها را اغلب توصیف می‌کند. بعدها این شهردار به سمت ریاست جمهوری منصوب شد و در این منصب نی میر را به عنوان رئیس معماری برزیلیا معرفی کرد و باعث شد نی میر مشغول مقاله‌های متعددی شود. وی در طی مقاله‌ها جهانی دیگرش دوباره با لوکور بوزیر  در نقشه کشی (طراحی) اداره‌مرکزی سازمان ملل متحد در امریکا همکاری نمود. در سال ۱۹۴۷ شهرت جهانی او هنگامی که برای طراحی ستاد مرکزی سازمان ملل به امریکا سفر کرد به اثبات رسید.

این فایل به همراه چکیده ، فهرست مطالب ، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمتword  در اختیار شما قرار می‌گیرد


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 14

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط