خلق سازمانهای عملکرد محور با رویکرد یکپارچه مدیریت عملکرد

دانلود مقاله خلق سازمانهای عملکرد محور با رویکرد یکپارچه مدیریت عملکرد تحقیق ارزیابی عملکرد سازمانهای مقاله محور سازمانهای دانش محور کتاب سازمانهای استراتژی محور تعریف سازمانهای دانش محور مدل تعالی سازمانهای مقاله محور دانلود کتاب سازمانهای استراتژی محور مدیریت عملکرد یکپارچه یکپارچه سازی سیستم های مدیریتی

Create function-based organizations with an integrated approach to performance management

 

مقاله مدیریت

چکیده:
مدیریت عملکرد یکی از مهم­ترین و سازنده­ترین پیشرفت­ها در حوزه منابع انسانی در سال­های اخیر بوده است. مدیریت عملکرد کل سازمان را در بر می­گیرد و بر این اساس مبتنی است که هر کاری که افراد انجام می­دهند در هر سطحی برای نیل به اهداف کلی سازمان نقش اساسی دارند. با این حال بسیاری از سازمان­ها تنها عملکرد را به صورت سالانه ارزیابی می­کنند، چنین رویکردی به بهبود فردی و سازمانی و در نتیجه خلق سازمان عملکرد محور[۱] نمی­انجامد. بنابراین باید یک رویکرد یکپارچه مدیریت عملکرد را برای خلق سازمان­های عملکرد محور به کار گرفت. هدف از نگارش این مقاله ارائه رویکردی یکپارچه از مدیریت عملکرد مورد نیاز برای خلق سازمان عملکرد محور است که شامل پنج جز مهم و مرتبط با هم می­باشد. همجنین یک برنامه عمل واقعی ارائه می­شود.
این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و تولید ملی ارائه شده است.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 17

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط