صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقالات ترجمه شده » رشته حسابداری  »  ترجمه مقاله مقایسه استاندارد حسابداری (IAS) با استاندارد آمریکا (usgaap)

ترجمه مقاله مقایسه استاندارد حسابداری (IAS) با استاندارد آمریکا (usgaap)

دانلود ترجمه انگلیسی مقاله مقایسه استاندارد حسابداری (IAS) با استاندارد آمریکا (usgaap) ترجمه استانداردهای حسابداری آمریکا ترجمه استانداردهای حسابداری بین المللی دانلود استانداردهای حسابداری آمریکا استانداردهای حسابداری در آمریکا استانداردهای حسابداری مالی آمریکا ترجمه(کاربرد گروه استانداردهای حسابداری دولتی) ترجمه استانداردهای حسابداری مقاله در مورد استانداردهای حسابداری

Are International Accounting Standards-based and US GAAP-based Accounting Amounts Comparable

 

 

مقاله ترجمه شده آیا مقادیر حسابداری براساس استاندارد های بین المللی حسابداری(IAS) و اصول پذیرفته شده (usgaap) حسابداری آمریکار با یکدیگر قابل  مقایسه می باشند ؟

چکیده ترجمه:
ما به دنبال پاسخ برای این سؤال که آیا نتایج مقادیر حسابداری در شرکت های غیر آمریکایی که از استانداردهای بین المللی پیروی می کنند .با نتایج ناشی از اصول پذیرفته شده حسابداری آمریکا در شرکت های آمریکایی قابل مقایسه می باشند .
ما ارزیابی قابلیت مقایسه را به وسیله تناسب ارزش برای ارزش ثبت شده در دفتر سهام و درآمد خالص برای شرکت هایی که از (IAS) و(USGAAP) پیروی می کنند و همچنین با اندازه گیری همبستگی میان در آمد های خالص هر دو گروه از شرکت ها عمل می کنیم .
البته این یافته ها به طور بالقوه به مذاکرات سیاسی رایج توسط شرکت های آمریکایی برای پذیرفتن و پیروی از (IAS) وابسته می باشند .
یکی از دلایل اصلی پذیرفتن  این موضوع این است که مقادیر حسابداری براساس (IAS) می تواند با مواردی که بر پایه (USGAAP) استوارند قابل مقایسه باشد .
در این تحقیق به طور کلی ما درمی یابیم که مقادیر حسابداری برای شرکت های آمریکایی که از (USGAAP) پیروی  می کنند عموما تناسب ارزش بالاتری را نسبت به شرکت های غیر آمریکایی که از ( IAS) پیروی می کنند دارا می باشند . 
هرچندکه تناسب ارزش عموما بعد از آن که شرکت های غیر آمریکایی (IAS) را پذیرفتند قابلیت مقایسه بیشتری نسبت به زمانی که آن ها استاندارد های داخلی خودشان را به کار می بردند ، پیدا نمود.

 

عنوان انگلیسی مقاله: Are International Accounting Standards-based and US GAAP-based Accounting Amounts Comparable

عنوان فارسی مقاله: آیا مقادیر حسابداری براساس استاندارد های بین المللی حسابداری(IAS) و اصول پذیرفته شده (usgaap) حسابداری آمریکار با یکدیگر قابل  مقایسه می باشند ؟

 

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  8  صفحه

قیمت ترجمه فارسی: 8500 تومان

 لینک دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

برای خرید ترجمه مقاله به صورت آنلاین از لینک زیر استفاده نمائید

 

 


تعداد صفحات : ٨ | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,