تحقیق پیرامون BCAA و مصرف آن

دانلود تحقیق پیرامون BCAA و مصرف آن مقاله مکمل بدن سازی research bcaa مقاله BCAA مصرف امینو bcaa طریقه مصرف bcaa بهترین زمان مصرف bcaa نحوه مصرف bcaa روش مصرف bcaa عوارض مصرف bcaa طرز مصرف bcaa زمان مصرف bcaa مقدار مصرف bcaa بدنسازی bcaa bcaa در بدنسازی نقش bcaa در بدنسازی کاربرد bcaa در بدنسازی نقش bcaa در بدن مصرف bcaa در بدنسازی

BCAA research on consumption

 

بخشی از متن:
آمینواسیدها قالب‌های ساختاری و عناصر بنیادی و سازنده پروتیین ها هستند. زمانی که غذای حاوی پروتیین می خورید، پروتیین موجود در آن در معده و روده هضم می شود. طی این فرایند پروتیین به ذرات آمینواسید و زنجیره های کوتاه تری از آمینواسید تجزیه می شود. این آمینواسیدها به اندازه کافی کوچک هستند تا جذب جریان خون شوند. زمانی که آمینواسیدها یکباره وارد جریان خون می شوند اثرات آنها به طور گسترده تمام قسمت های بدن را در بر می گیرد. امینواسیدها در ترمیم ماهیچه (ساختمان ضعیف ماهیچه)، عملکردهای بنیادی مغز و حتی در رشد موها نقش دارند. موارد ذکر شده تنها بخش ناچیزی ازرویدادهای طبیعی در بدن است که توسط آمینواسیدها تحت تاثیر قرار می گیرند.

فهرست مطالب:
مقدمه
BCAA (شبکه های آمینواسیدی) چه عملکردی دارند؟
خط سیرمتابولیکی (دگرگون شونده یا سوخت و سازی) چیست؟
BCAA و رشد ماهیچه
تفاوت میان آمینواسیدهای ضروری و غیر ضروری
BCAAs و سوالات رایج
آیا BCAA در رژیم غذایی یافت می شوند؟
مکمل های BCAA به چه صورت مصرف می شوند؟
تعریف اسید آمینه
آمینو اسید چیست و عملکرد آن چگونه است؟
انواع اسید آمینه
انواع اسید آمینه شاخه دار
ایزولوسین (اسید آمینه ای ضروری)
لوسین (اسید آمینه ای ضروری)
والین (اسید آمینه ای ضروری)
عملکرد
وظایف اسید آمینه های شاخه ای در بدن
بهترین زمان مصرف
مقدار مصرف رایج
نکات
نتیجه گیری


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 18

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط