صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقاله  »  تحقیق پدافند غیر عامل در حیوانات

تحقیق پدافند غیر عامل در حیوانات

دانلود تحقیق پدافند غیر عامل در حیوانات دانلود مقاله پدافند غیر عامل دانلود مقاله در مورد پدافند غیر عامل دانلود تحقیق در مورد پدافند غیر عامل تحقیق در مورد پدافند عامل و غیرعامل تحقیق پدافند غیر عامل چیست تحقیق راجب پدافند غیر عامل تحقیق راجع به پدافند غیر عامل تحقیق پدافند عامل و غیر عامل تحقیق کامل در مورد پدافند غیر عامل تحقیق در خصوص پدافند غیر عامل

Passive Defense research in animals

 

موضوع انشا در مورد: چند نمونه از اقدامات پدافند غیرعاملی که خداوند در حیوانات جهت دفاع در برابر دشمن و حفظ ادامه حیات آن خلق کرده است بیان کرده و شرح دهید.

 
بخشی از متن:
با نگرشی تحقیقی و دقیق به جهان شگفت ‌ انگیز طبیعت می ‌ توان گفت که انسان،دانش و هنر دفاع غیرعامل را از مخلوقات جهان هستی به خصوص جانداران دیگر آموخته و بدون شک این مخلوقات بوده ‌ اند که به اجداد ما راه ساختن ابزار دفاعی از قبیل سپر، زره، پناه بردن به غارها و ساختن دژها و استحکامات سنگری، استتار و اختفاء و سایر موارد را آموخته ‌ اند.
وسایل دفاعی غیرعامل نزد حیوانات به نحوی است که از پنج وسیله شناخته شده دفاعی که خداوند حکیم در اختیار جانوران قرار داده چهار وسیله آن، وسایل دفاعی «غیرعامل» و تنها یک وسیله آن «عامل» می ‌ باشد. پنج وسیله فوق ‌ الذکر عبارت است از:
۱) پنهان ‌ سازی و استتار ۲) خود را مرده جلوه دادن ۳) پوشش حفاظتی ۴) تحرک و فرار ۵) جنگ و مبارزه

تعداد صفحات : 10 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,