تحقیق شبکه نتورک

دانلود تحقیق شبکه نتورک

هرکس در زندگی خود ایده آل هایی دارد که برای رسیدن به آن تلاش می کند ، خونه خوب ماشین خوب ، تفریح خوب و ۰۰۰۰ در واقع من می خوام به شما یک راه میان بر نشان بدم تا شما سریعتر به ایده آل های زندگی تون برسین . اما راه میان بر به این معنی نیست که مسافتی طی نشود بلکه مسافت طی می شود اما مسافت کمتری نسبت به مسیرهای دیگر است و شما زودتر به هدفتان می رسد  . خوب این راه میان بر Net work marketingاست . تا حالا باNet work marketingآشنایی داشتید ؟

صفحه ۲
البته Net work marketing  چیز جدیدی نیست ، حدود ۵۰ سال در جهان فعالیت می شود با پیشرفت اینترنت بصورت یک صنعت درآمده و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۰ نیمی از تجارت جهان را اشغال کند . تاکنون ۳۰۰۰ شرکت در جهان در حال فعالیت از راه Network هستند و درآمدی که این شرکت ها در سال ۲۰۰۵ داشتند حدود ۸۰۰۰۰۰۰ دلار بوده که ۵ برابر درآمد نفتی کشور ما است .
پس  می آم اصول و قاعده Net work marketing را بهتون توضیح می دم .
فرض می کنید یک جنسی در کارخانه تولید می شود ( با خودکار کارخانه را نشان دهید )‌ این جنس تا بیاد بدست خریدار برسد باید از واسطه های تجاری زیادی عبور کند ( واسطه ها را نشان دهید ) عمده فروش ، فروشنده منطقه ای ، فروشنده محلی ، مغازه دار ، خریدار . خوب پس یک درصد هنگفتی ۸۰% روی قیمت اولیه جنس ۲۰% اضافه خواهد شد و ما یک افزایش قیمت کاذب داریم ( ۸۰% )‌ که هم ما ضرر می کنیم و هم کارخانه Net work marketing در واقع اومده جنس را به طور مستقیم از کارخانه به خریدار رسانده ( با خودکار نشان بده ) و واسطه ها را حذف کرده ( با خودکار واسطه ها را خط بزن ) و در واقع اون ۸۰% افزایش قیمت را بین کارخانه و مشتری تقسیم کرده .
خوب یکی از این شرکت هایی که در حال فعالیت است Gold mine international است.
صفحه ۳
گلدماین اینترنشنال با نام تجاری GMI که مخفف Gold mine international است ( با خودکار ) آدرس ، تلفن  فاکس ، و مشخصات بانکی وب سایت و emil شرکت است  و این شرکت نروژی است .
صفحه ۴
این شرکت در آبان ۸۲ وارد ایران شد و از اردیبهشت ۸۳ فعالیت خود را شروع کرد و تقریبا” یکسال است که در حال فعالیت می باشد پس بکر و تازه بودن این سیستم یکی از دلایلی بود که خودم هم وارد این سیستم شدم مثلا” مثل گلدکوئست نیست که ۴ سال در حال فعالیت است و اشباع شده  این هم برگه ثبت شرکت که شماره ثبت روی آن درج شده . این شرکت در سال ۲۰۰۰ در نروژ تأسیس شده .
خوب اما این شرکت در نروژ است و مادر ایران چگونه به این شرکت اعتماد کنیم .
نمی دونم در باره verisign چیزی شنیدین یا نه ؟ verisign بزرگترین شرکت بیمه گذار اینترنتی جهان که سایت های بزرگ مثل yahoo   –  apple , IBM  بزرگترین سایت تجاری جهان را بیمه کرده و این شرکت به پلیس اینترنتی مشهور است و کلیه نقل و انتقالات مالی و الکترونیک را کنترل می کند و دارای اعتبار زیادی است .


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 15

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط