تحقیق در مورد تاریخچه زمین

Article about the history of Earth

دانلود تحقیق در مورد تاریخچه زمین

زمین شناسان با استفاده ازاثاری که درسنگها وجود دارد اطلاعات زیادی درباره ی گذشته ی زمین جمع اوری می کنند.
ان ها با مطالعه ی سنگ های رسوبی درباره ی اب وهوای گذشته ی زمین محل دریاهاوخشکیهاونوع گیاهان وجانورانی که زمانی روی زمین زندگی می کرده وامروزه از بین رفته اند اطلاعاتی به دست اورده اند.

سرگذشت زمین
مطالعه درباره ی گذشته ی زمین بسیار شبیه به مطالعه در تاریخ ملت هاست.کسی که می خواهدتاریخ تمدن هاوملت ها را مطالعه کند باید شواهد زیادی درباره ی حوادث

گذشته جمع اوری کند.در مطالعه ی تاریخچه ی زمین نیز دانشمندان بایدنظیرهمان کار را انجام بدهند.بیش تر این شواهد از لایه های سنگهای رسوبی و فسیل های درون انها بدست می اید.سنگ های رسوبی معمولا به صورت موازی در روی هم انباشته می شوند و مانند ورق های کتاب اند .در یک سری لایه از جنس سنگ های رسوبی اصولا به لایه های زیرین قدیمی تر از لایه های بالایی هستند اما در صورتی که سنگ های چین خورده باشند نمی توانیم اصل بالا را درست بدانیم و برای تعیین وضعیت گذشته ی انها باید به دنبال شواهد دیگری بگردیم .

فسیل:درگذشته جانداران فراوانی بر روی زمین زندگی می کردند.برخی از ان ها در زمان ما وجود ندارد.
فسیل یعنی به اثاری که در جانداران بسیارقدیمی در سنگها باقیمانده است فسیل/سنگواره/می گویند.
از میان جانداران گذشته فقط تعداد بسیار کمی به صورت فسیل درامده اند جاندارانی که دارای اعضای نرم و فاقداسکلت سخت داخلی یا خارخی بوده اند در برابر عوامل مخرب طبیعی مقاومتی نداشته وپس از مرگ درمجاورت هوا یا زیر اب تجزیه می گردیده یا خوراک جانداران دیگرشده وبدون ان که ازخوداثری به جای گذارند از بین رفته اند .


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 7

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.