تحقیق حیات وحش ایران

Wildlife Research in Iran

دانلود تحقیق حیات وحش ایران

حیات وحش ایران
سرزمین عزیز ما ایران از معدود کشورهایی است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص خود دارای زیستگاههای متنوع و به واسته آن گونه های مختلف گیاهی و جانوری می باشد. وجود رشته کوههای سر به فلک کشیده البرز و زاگرس جنگلهای سرسبز و پر طراوت شمال ، اکوسیستم پر رمز و راز فلات مرکزی ایران ، جنگلهای شگفت آور حرا ، تالاب های متعدد و همه و همه باعث گردیده است که این مرز و بوم به عنوان یکی از منحصر به فردترین کشورهای دنیا لقب گیرد.
همچنین رویش پیش از ۸۰۰۰ گونه گیاهی ، متجاوز از ۵۰۰ گونه پرنده ، افزون بر ۱۶۰ گونه پستاندار (شامل بزرگترین و کوچکترین پستاندار دنیا) ، حدود ۲۲۰ گونه خزنده و دوزیست و … بر جذابیت طبیعت ایران می افزاید. آشنایی با این مواهب الهی و استفاده از جلوه های پرشکوه وحیرت انگیز آن میسر نمی گردد مگر با دیدن وعلاقه مند شدن به آن.
ما شما را به تماشای این زیبائیها دعوت می کنیم:

استان اصفهان
جغرافیا و تاریخ‌‌
استان اصفهان با مساحت‌ ۱۰۵,۹۳۷کیلومتر مربع‌ در قسمت مرکزی ایران واقع‌ شده است‌‌.‌استان اصفهان بر اساس آخرین‌ تقسیمات کشوری‌ دارای ۱۷ شهرستان می‌‌باشد که‌ ‌عبارتنداز:اصفهان,اردستان,برخوارومیمه, خمینی‌شهر,خوانسار,سمیرم,شهرضا(قمشه), ‌فریدن,فریدون‌ شهر,فلاورجان,کاشان,گلپایگان ,لنجان ,مبارکه‌,نائین,نجف‌آبادونط‌نز. اصفهان ‌ازآنجاکه‌ مرکزاستان می‌‌باشد پرجمعیت‌ترین‌ شهراین‌ استان است‌‌. در سال ۱۳۷۵جمعیت ‌این‌ استان ۳,۲۲۳,۲۵۵ نفر بوده‌ است‌ که‌ ازاین‌ تعداد۷۴‎/۳ درصد شهرنشین‌و ۲۵‎/۷ ‌درصد ساکن‌ مناطق روستایی‌ بوده‌‌اند. استان اصفهان با قرار گرفتن در مرکز فلات ایران ‌وبه‌ علت گستردگی‌ زیاد شامل‌ مناطق متعددکوهستانی‌ وجلگه‌ای می‌‌باشد.این‌ مناطق ‌عبارتند از: و……….


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 10

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.