تحقیق تولید ساندویچ پنل، تری دی پنل و بلوک سقفی

دانلود تحقیق تولید ساندویچ پنل، تری دی پنل و بلوک سقفی مقاله خط تولید ساندویچ پنل تحقیق یونولیت ساختمانی کارخانه تولید ساندویچ پانل تولید ساندویچ پانل پلی اورتان تولید ساندویچ پانل در شیراز تولید ساندویچ پانل پشم سنگ شرکتهای تولید ساندویچ پانل تحقیق درباره یونولیت تحقیق در مورد یونولیت مقاله در مورد یونولیت مقاله درباره یونولیت مقاله تری دی پانل مقاله در مورد تری دی پنل

Research the production of sandwich panels, panels and ceiling blocks Terry Day

 

مقدمه
امروز با مطرح شدن مباحث مربوط به بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان و همچنین لزوم توجه به مقاومت ساختمان ها در برابر زلزله، استفاده از فوم های سبک پلی استایرن در ساخت و ساز رو به افزایش گذاشته است. فوم های پلی استایرن، به دلیل خواصی از جمله سبکی، عدم اشتعال و جلوگیری از گسترش آتش سوزی و عایق بودن در برابر حرارت و صدا در قالب انواع مختلف پانل های سبک ساختمانی، از جمله ساندویچ پانل، پانل های سه بعدی، بلوک سقفی و بلوک های دیواری مورد استفاده قرار می گیرد.

فهرست مطالب:
مقدمه
معرفی کار خانه
معرفی محصولات
یونولیت چیست
یونولیت در ساختمان سازی
کاربرد یونولیت در ساختمان سازی
الزامات ایمنی در برابر آتش
الزامات ابعادی یونولیت
کاربردهای یونولیت
مزایای استفاده از یونولیت
الزامات مکانیکی یونولیت
تری دی پانل
كاربرد پانل های D3
خواص 3D پانل
انبارش و حمل محصول توليدی
دوام 3D پانل
نگهداری
وقوع آتش سوزی
انتشار آتش
عایق بندی
اصوات انتقالی از راه هوا
انرژی موثر


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 20

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط