صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما

تحقیق تغذیه و سلامت

دانلود تحقیق تغذیه و سلامت مقاله تحقیق در مورد تغذیه و سلامت تحقیق در مورد تغذیه و سلامتی تحقیق درباره تغذیه و سلامت مقاله تغذیه و سلامت مقاله در مورد تغذیه و سلامت مقاله درباره تغذیه و سلامت مقاله درباره تغذیه و سلامتی مجله تغذیه و سلامت سایتهای تغذیه و سلامت رابطه تغذیه و سلامت روان تحقیق در مورد تغذیه و سلامت

Nutrition and Health Research

 

بخشی از متن:
آیا می دانید اهمیت تغذیه مناسب در سلامت جسمی و روانی شما تا چه اندازه است؟ آیا شما شرایط فیزیولوژیکی خاصی دارید؟ بله همه ما شرایط فیزیولوژیک خاص و استرس های مخصوص به خود را داریم. در هر مرحله از زندگی؛ نوزادی، کودکی، نوجوانی و پیری نیازهای تغذیه ای بدن ما متفاوت است. بارداری، زایمان، شیردهی، فشارهای روحی و غیره تغییراتی بر بدن ما تحمیل می کند که نیازهای ما را تغییر می دهد. بدن ما در مرحله ای از زندگی نیاز بیشتری به یک ویتامین خاص دارد و در مرحله ای دیگر به یک عنصر معدنی خاص، بیشتر نیازمند است.
از کجا بدانیم نیاز ما چیست و با چه ماده غذایی تأمین می شود؟ علم تغذیه و تحقیقات بسیاری که در این زمینه صورت گرفته می تواند به ما کمک کند تا به نیازهای بدنمان واقف شویم و با رعایت یک رژیم غذایی مناسب در بهترین وضعیت سلامت قرار بگیریم .ما تلاش می کنیم تا از طریق این پایگاه، اطلاعاتی مفید و به روز، درباره تغذیه در اختیار شما قرار دهیم.

مبحث تغذیه شامل بحثهای گسترده ایست که هر روزه با آن در تماس هستیم ، سلامت غذا و مواد غذایی ، رژیمهای غذایی برای بیماریهای خاص خصوصاً بیماری های قلب و عروق که مهمترین عامل مرگ و میر در کشورهای صنعتی به شمار می آیند ؛ رژیمهای غذایی مناسب برای کنترل وزن : چگونه وزن کم کنیم تا به سلامت بدنمان لطمه ای وارد نشود و … مطالبی هستند که می توانند اطلاعات شما را در زمینه تغذیه افزایش دهند .

فهرست مطالب:
تغذیه و تندرستی در رژیم های لاغری، معرفی هرم غذایی
راهنماهای رژیمی
شکل هرم
تغذیه و تندرستی- رژیمهای لاغری، گروههای غذایی هرم
نکاتی در مورد هرم غذایی شماره ۳
الگوی درست تغذیه ،راهی به سوی سلامت
تغذیه و سلامت
مواد پروتئینی
انرژی
ویتامینA
ویتامینD
کلسیم و فسفر


تعداد صفحات : 15 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود