تحقیق بانکداری اسلامی در افغانستان

دانلود تحقیق و مقالات رشته اقتصاد و حسابداری با عنوان دانلود تحقیق بانکداری اسلامی در افغانستان در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۱۳ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

تحقیق بانکداری اسلامی در افغانستان

تاکید بر ایجاد سیستم مدرن بانکداری اسلامی در افغانستان
سید مسعود استاد دانشکده اقتصاد کابل گفت امیدوار بودیم با تغییرات بوجود آمده در سیستم بانکداری افغانستان یک سیستم بانکداری مدرن اسلامی در این کشور بوجود آید.
سید مسعود استاد دانشکده اقتصاد کابل در گفتگو با خبرنگار رادیو دری تصریح کرد طی چند سال گذشته سیستم بانکداری افغانستان تحت تاثیر سیستم های کشورهای غربی حاضر در این کشور قرار گرفته است.
وی اظهار داشت سیستم بانکداری افغانستان در حال حاضر نسبت به رژیم سابق بسیار بهتر است اما در مقایسه با کشورهای همسایه و جهان فاصله زیادی با یک سیستم مدرن دارد.
سید مسعود تاکید کرد باید از تجارب کشورهای همسایه استفاده شود و سرمایه هایی که وارد بانک ها می شود در صورتی که سود هم داشته باشد تا مدت زمان معینی نیابد از سیستم خارج شود. در این صورت می توان برای پیشرفت صنعت، کشاروزی و فقر زدایی کار کرده و کشور را به خودکفایی نزدیک کرد.
این کارشناس اقتصادی افغان همچنان خاطر نشان کرد نباید صرفاً به کارهای تجارتی و وارداتی در کشور توجه شود زیرا این مسئله باعث شکست تولیدات داخلی می شود.

فهرست مطالب
تاکید بر ایجاد سیستم مدرن بانکداری اسلامی در افغانستان
بانک جدیدی در کابل اغاز به فعالیت می کند
بانکداری بدون ربا در افغانستان
بانکداری بدون ربا
مشکلات بانک های افغانستان
منابع و مآخذ


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط