صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » حقوق  »  تحقیق آسیب شناسی در زندان

تحقیق آسیب شناسی در زندان

دانلود تحقیق آسیب شناسی در زندان مقاله آسیب شناسی در زندان دانلود کتاب آسیب شناسی زندان مقاله آسیب شناسی زندان آسیب شناسی در زندان آسیب شناسی زندانیان کتاب آسیب شناسی زندان کتاب آسیب شناسی زندان علی شمس آسیب شناسی خانواده زندانیان مقاله آسیب شناسی زندان مقاله آسیب شناسی اجتماعی مقاله آسیب شناسی شهری

Pathology Research in prison

 

چکیده:
خودزنی علیرغم اینکه رفتاری روانی به حساب می آید ولی از نظر سبب شناسی علت آن مشخص نیست.بخش عمده خودزنی مربوط به سلامت ذهن میشود و زیاد به جامعه و قوانین حاکم بر آن مربوط نیست، و نشانه ای غیر عادی از اختلالات دیگر است. این اختلالات شامل مشکلات فردی است و دامنه آن از مشکلات فکری تا عملکردهای احساسی و تا عدم سازگاری رفتاری و فیزیکی می باشد.
تعداد قابل توجهی از خودزنی ها به دنبال وقایعی است که نتیجه احساس افسردگی، عدم توانمندی و انعکاس یک “خودتنبیهی” به عنوان تلاشی برای کنترل محیط میباشد و عده ای هم خودزنی را مولود خشونت می دانند. پس لازم است تعلیم کارمندان برای شناسایی افکار، احساسات، رفتارها، موقعیت ها و تغییرات فیزیکی که موجب می شود شخص با شتاب بیشتری به خود آسیب برساند در الویت باشد. و برای محقق شدن این موضوع ضروریست ابتدا دیدگاه زندانیان باید کشف شده و به عنوان یک کمبود سازگاری با فرهنگ زندان مورد توجه قرار گیرد. دوم اینکه چطور کمبود سازگاری میتواند کاهش یابد و در این باب پیشنهاد گردید که اول سیستم زندان باز مخصوصاً برای آنها که خشن نیستند باید طبق برنامه و نیاز مجرمان به همراه ارائه مهارت های ورود مجدد به اجتماع باشد. ۲- تغییر فرهنگ زندان و ایجاد فرضیه ها و تئوری هایی که همه مسئولان بتوانند به همه زندانیان در بازگشت به دامن اجتماع بعد از گذران حبس کمک کنند تا آنها احساس آزادی کنند. ۳- همه افراد و حقوق آنها و بالقوه بود نشان در رشد و تعالی باید مورد احترام همه باشد و سازمان مجری عدالت به جای تاکید فعلی بر تنبیه افراد مجرم ، یک الگوی تجدید کننده داشته باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
آسیب شناسی زندان یا زندانی
مشکلات خودزنی در زندانها
بحث زندانی یا آسیب شناسی محیطی
لذا ما پیشنهاداتمان را اینگونه ارائه می کنیم
اعتیاد، هپاتیت و ایدز در زندان
اعتیاد در ایران
ایـدز
هپـاتـیت
زنـدان
اقدامات صحیح
استراتژیهای کاهش آسیب
منابع تحقیق


تعداد صفحات : 21 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود