بررسی اختلالات یادگیری کودکان و راه های درمان آنها

دانلود مقاله بررسی اختلالات یادگیری کودکان و راه های درمان آنها تحقیق بررسی اختلالات یادگیری در کودکان تحقیق در مورد اختلالات یادگیری در کودکان مقاله اختلالات یادگیری در کودکان درمان اختلالات یادگیری در کودکان مقاله در مورد اختلالات یادگیری در کودکان اختلالات یادگیری در کودکان ابتدایی اختلالات یادگیری در کودکان دبستانی اختلالات یادگیری در کودکان استثنایی اختلالات یادگیری در کودکان پیش دبستانی

Learning disorders in children and ways to treat them.

 

تحقیقی درباره ی «بررسی اختلالات یادگیری کودکان و راه های درمان آن ها» (شامل: چکیده، فهرست مطالب، مقدمه، متن اصلی، نتیجه گیری، فهرست منابع)

 

چکیده:
یکی از انواع اختلالات روانی اختلال یادگیری می باشد. اصطلاح کودکان دارای اختلال یادگیری به کودکانی اشاره دارد که در یک یا چند مورد از فرایندهای اساسی رشدی و تکاملی از قبیل درک و فهم، استفاده از زبان گفتاری یا نوشتاری اختلال داشته باشند. اختلالات یادگیری به انواعی چون: اختلال خواندن، اختلال در ریاضیات و اختلال در بیان کتبی قابل تقسیم هستند. اختلال در یادگیری می‌تواند علت‌های متعددی مانند: ضعف عوامل آموزشی، عوامل محیطی، عوامل روانی، عوامل ژنتیکی، عوامل بیوشیمیایی، عوامل فیزیولوژیک و عوامل پیش، هنگام و بعد از تولد داشته باشد. درمان و تشخیص به موقع، کودکان با اختلال یادگیری، کمک بسزایی به کودک و خانواده او می نماید و عدم تشخیص و مداخله مناسب، تأثیرات منفی جبران ناپذیری بر زندگی و آینده کودک می گذارد. بنابراین والدین و مربیان لازم است که تدابیر لازم را بیندیشند.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 16

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط