اموزش تصویری پاورپوینت ۲۰۱۳

آموزش نرم افزار powerpoint 2013 دانلود اموزش تصویری پاورپوینت ۲۰۱۳ دانلود آموزش تصویری پاورپوینت به زبان فارسی دانلود آموزش تصویری پاورپوینت pdf دانلود آموزش تصویری powerpoint 2010 دانلود کتاب آموزش تصویری پاورپوینت powerpoint 2010 دانلود آموزش تصویری powerpoint 2013

 

Teach Yourself VISUALLY PowerPoint 2013

 

پاورپوینت نرم افزاری از شرکت ماکروسافت می باشد .که برای ارائه جذاب و منحصر به فرد مطالب اموزشی ،روند اجرای مقاله و گزارش کار مورد استفاده قرار می گیرد .این اموزش به صورت قدم به قدم و کاملا تصویری تهیه شده است.وکاملترین کتاب اموزش پاورپوینت در اینترنت می باشد.

 

توضیحات:
نرم افزار پاورپوینت نرم افزاری برای ارائه جذاب و منحصر به فرد مطالب اموزشی ،روند اجرای مقاله گزارش کار و … می باشد.با استفاده از این نرم افزار مقالات خود را به صورت سازمان یافته ارائه دهید.پی دی افی که برای شما تهیه کرده ایم کاملترین کتاب اموزش پاورپوینت ۲۰۱۳ در فضای اینترنت می باشد.این اموزش در ۱۹۱صفحه و به صورت قدم به قدم و کاملا تصویری تهیه شده است . کافی است شما نرم افزار پاورپوینت را باز کنید و همگام با اموزش پیش بروید.برای یادگیری بیشتر باید تمام کارهایی که در کتاب امده است را در نرم افزار اجرا کنید.سپس نتیجه را با تصاویر موجود در کتاب مقایسه کنید .این همان کاری است که اگر به اموزشگاه می رفتید باید انجام می دادید.


فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 191

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط