صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » اقدام پژوهی  »  اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی
چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می‌بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است. در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می‌شوند. تنوع پایه‌های تحصیلی، کوچک بودن محیط کلاس، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط‌های آموزشی حکم فرم است و با وجود این شرایط انتظار می‌رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود.

واژگان کلیدی: پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب
چکیده ۱
مقدمه ۲
توصیف اولیه و بیان مساله ۲
تعاریف و مفاهیم: ۳
فرصت:فُرصه. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال (لغت نامه دهخدا) ۳
مفهوم یادگیری ۳
تعریف یادگیری ۴
انواع یادگیری ۵
عوامل مؤثر بر یادگیری ۶
انواع بازده‌های یادگیری ۸
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس : ۱۰
ابزارهای اطلاعاتی: ۱۴
بیشینه تحقیق ۱۴
یافته های علمی: ۱۸
ارائه راه حل های موقت: ۲۲
شواهد ۲ ۲۹
پیشنهادات ۳۱
منابع ومأخذ ۳۲


تعداد صفحات : 36 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود