اقدام پژوهی چگونه میتوانم آموزش ضرب دو رقم در دو رقم را برای دانش آموزانم آسان کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم آموزش ضرب دو رقم در دو رقم را برای دانش آموزانم آسان کنم

چکیده
در ابتدای سال تحصیلی با دانش آموزلنی روبرو شده ام که مشکل ضرب داشتند از سوی دیگر ضرب یکی از چهار عمل (عملگر) اصلی در حساب، و جبر مقدماتی است. علاوه بر آن، واژهٔ ضرب برای نام‌گذاری و توصیف عملیات گوناگون دیگر در سایر زمینه‌های ریاضیات، نظیر ضرب داخلی بردارها، ضرب ماتریس‌ها، و بسیاری موارد دیگر هم کاربرد دارد.من بعنوان معلم ابتدایی ریاضی وظیفه دارم که این مشکل را حل کنم.

مقدمه
موضوع اصلی من چگونه میتوانم آموزش ضرب دو رقم در دو رقم را برای دانش آموزانم آسان کنم میباشد هدف من از انجام این پژوهش رفع این مشکل و ارتقای ضرب دانش آموزان است طبق تحقیاتی که انجام داده ام ریاضی یکی از بزرگترین میراث بشریت می باشد. ایجاد و ابداع آن از نظمی فکری همانند ادبیات و موسیقی که از افتخارات بشر است، پیروی می کند امروزه هریک از گرایش های علوم را موردتوجه قراردهیم، به طور مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر و دخالت ریاضی را می بینیم. کمترین تأثیر ریاضی ، ایجاد نظم در افراد است. ریاضی، احتیاج به یادگیری مفاهیم ابتدایی و اساسی دارد . امروزه اگر علمی را نتوان به زبان ریاضی بیان کرد،علم نخواهدبود. یادگیری مطلوب ریاضی به عنوان یکی از مبانی سواد، حق دانش آموزان است. بنابراین، با بهره‌مندی از امکانات و بهره گیری از روش‌های مناسب آموزش و یادگیری توسط معلمان، باید دانش آموزان را از ارزش و اهمیت این درس آگاه نمود. ریاضی یکی از بزرگترین میراث بشریت می باشد. ایجاد و ابداع آن از نظمی فکری همانند ادبیات و موسیقی که از افتخارات بشر است، پیروی می کند امروزه هریک از گرایش های علوم را موردتوجه قراردهیم، به طور مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر و دخالت ریاضی را می بینیم. کمترین تأثیر ریاضی ، ایجاد نظم در افراد است. ریاضی، احتیاج به یادگیری مفاهیم ابتدایی و اساسی دارد . امروزه اگر علمی را نتوان به زبان ریاضی بیان کرد،علم نخواهدبود. یادگیری مطلوب ریاضی به عنوان یکی از مبانی سواد، حق دانش آموزان است. بنابراین، با بهره‌مندی از امکانات و بهره گیری از روش‌های مناسب آموزش و یادگیری توسط معلمان، باید دانش آموزان را از ارزش و اهمیت این درس آگاه نمود.

فهرست
چکیده ۲
مقدمه ۳
بیان مسئله ۴
شواهد۱ ۴
گرداوری اطلاعات ۵
انتخاب راه حل ۵
اعتبارسنجی راه حل ۸
اجرای راه حل ها ۸
شواهد۲ ۹
نتیجه گیری ۱۰
پیشنهادات ۱۱
منابع ۱۲


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 12

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط