صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » اقدام پژوهی  »  اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت روخوانی فارسی را در دانش آموزم (نام دانش آموز) تقویت کنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت روخوانی فارسی را در دانش آموزم (نام دانش آموز) تقویت کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت روخوانی فارسی را در دانش آموزم (نام دانش آموز) تقویت کنم

چکیده
برای بهبود روخوانی دانش آموزان و تقویت مهارت خواندن در آنان، که خود دارای سه بخش کتاب خوانی، صامت خوانی و خواندن ترکیب‌های وصفی و اضافی است و پایه‌ی اصلی سه مهارت دیگر یعنی: گوش دادن، تفکر و نقد کردن محسوب می‌گردد.

مقدمه
مشکلات خواندن یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی است که کودکان دچار اختلالات یادگیری با آن مواجه هستند. این دانش آموزان اکثراً مشکلاتی در جهت یابی فضایی٬تشخیص جهات مختلف٬توالی حروف و کلمات وهماهنگی چشم و دست دارند. در واقع خواندن ٬فرایند رشد تکلم و زبان است. بدین معنا که فعالیت خواندن از زمانی آغاز می‌شود که کودک اولین کلمات را برای بیان مقاصد خود به کار می‌برد. در این هنگام کودک با دیدن یا لمس کردن شیء و یا تصاویر ٬آن کلمه و یا نماد برایش تداعی می‌شود و در حقیقت مجموعه ای از صداها جایگزین اشیاء ٬تصاویر و مفاهیم آن‌ها می‌شوند. پس از تجربه کافی در این زمینه و با آغاز سن رفتن به مدرسه و برخورداری از آموزش‌های لازم ٬مرحله ارتباط دادن کلمات و صداها با نمادهای نوشتاری شروع می‌شود.

فهرست
چکیده ۲
مقدمه ۲
بیان مسئله ۳
شواهد ۱ ۴
گردآوری اطلاعات ۶
انتخاب راه حل ۷
اعتبار بخشی و راه حل ها ۹
اجرای راه حل ها ۱۰
شواهد ۲ ۱۱
نتیجه گیری ۱۲
پیشنهادات ۱۳
منابع ۱۴


تعداد صفحات : 14 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود