دانلود مقاله آموزش فلش Flash مقاله نرم افزار فلش تحقیق نرم افزار فلش مقاله درباره نرم افزار فلش تحقیق درباره نرم افزار فلش مقاله در مورد نرم افزار فلش تحقیق در مورد نرم افزار فلش مقاله کاربرد نرم افزار فلش مقاله در مورد نرم افزار فلش پلیر مقاله درباره نرم افزار فلش مقاله درباره فلش مقاله در مورد برنامه فلش مقاله درباره برنامه فلش
دانلود مقاله آموزش فلش Flash محیط فلش ساده به نظر میآید. ممکن است قصد داشته باشید همین الان کار ترسیم و متحرک سازی را شروع کنید. اما احتمالاً فلش به آن صورتی که شما انتظار دارید عمل نمیکند
فهرست مطالب
مبانی فلش ۴
نوارهای ابزار (Tooibars)
خط زمانی (Timelien)
پنجرهها (Windows)
کادرها (Panels)
استفاده از کادر Fill برای اصلاح و بازبینی رنگها ۱۰
کادر Info 11
کتابخانه (Library)
ابزارهای ساخت (Creation Tools)
ترسیم خطوط ۱۴
ترسیم و تغییر خطوط ۱۵
رنگ آمیزی نواحی پرتو ۱۹
رنگ کردن نواحی توپر ۲۰
ترسیم و اصلاح شکلها با خطوط و نواحی توپر ۲۳
ترسیم و اصلاح شکلها ۲۴
بهرهگیری از ابزار قلم (Pen Tool)
ایجاد متن ۲۸
ایجاد متن و دادن سبک به آن ۲۹
ابزارهای انتخاب ۳۲
ابزار قطره چکان (Dropper Tool)
انتخاب خصوصیات با ابزار قطره چکان ( Dropper Tool)
تغییر مقیاس و چرخش ۳۵
مقیاس گذاری و چرخش شکلهای رسم شده ۳۶
رنگها و شیب رنگها (Gradients)
ایجاد نمونه رنگهای یکدست (Soild) و شیب (Gradient)
ایجاد یک رنگ و نمونه سفارشی ۳۹
استفاده از کتابخانه برای بهرهوری ۴۵
مفهوم کتابخانه ۴۵
نحوه ساخت و استفاده از سمبولها ۴۶
ایجاد یک سمبول با تبدیل موضوعات انتخاب شده ۴۶
ایجاد سمبول جدید از ابتدا ۵۰
سمبولها چگونه به شما کمک می کنند ۵۳
کاهش حجم فایل ۵۳
به حداقل رساندن کار ۵۴
استفاده از سمبلوهای کتابخانه ۵۵
قرار دادن نمونه سمبولها بر روی Stage 55
اصلاح نمونههای سمبول ۵۶
تغییر در مکان، مقیاس و چرخش نمونهها ۵۶
آشنایی با متحرک سازی ۵۸
اجزا نمایش (Animation)
فریمها (Frames) و سرعت انتقال تصویر (Framerate)
سرعت انتقال تصویر و تعداد فرمیها ۶۲
سرعت انتقال تصویر در انواع نمایش (Animation)
فریمهای کلیدی (Keyframes ) و فریمهای کلیدی خالی (Blank Keyframes)
آشنایی با روش فریم به فریم ۶۶
ساخت نمایش فریم به فریم ۶۷
پیش نمایش یک نمایش (Animation) توسط Test Movie 69
(Motion Tween)
ایجاد یک بین گذاری حرکت (Motion Tween)
ایجاد یک بین گذاری ساده ۷۰
قلمرو فلش ۷۲
عمل چرخاندن در یک بین گذاری حرکت ۷۳
ایجاد بین گذاری شکل (Shape Tween)
ایجاد یک بین گذاری شکل ۷۵
پیروی از قواعد بینگذاری شکل (Shape Tween)
خطوط را با نواحی توپر ادغام نکنید ۷۷
لایهها چگونه کار میکنند ۷۹
هدف واقعی لایهها ۷۹
استفاده از دو لایه برای متحرک سازی دو دایره ۸۰
ما دو دایره ایجاد می کنیم که در طول صفحه حرکت کنند، البته یکی از آنها سریع تر حرکت خواهد کرد. ۸۰
خصوصیات لایه برای جلوه بصری ۸۷
لایههای راهنما (Guide Layers)
استفاده از لایه راهنما (Guide Layer ) برای تعریف ناحیه خارجی ۸۸
راهنمای حرکت (Motion Guides)
ایجاد نمایش یک توپ جهنده توسط راهنمای حرکت ۹۳
بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود