پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان
صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان

پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان

دانلود پکیج پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۱۲ سوال بوده و هدف آن بررسی میزان وفاداری مشتری به خدمات سازمان می باشد.
پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی این پرسشنامه با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ…… ( پایایی درون فایل)

روایی
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).( روایی درون فایل)
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی: دارد
روایی: دارد
فایل ورد: دارد
فایل پی دی اف: دارد
تعداد سوال: ۱۲سوال

تعداد مولفه: تک مولفه

تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
مقاله بیس: دارد(از پایگاه  معتبر امرالد)
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


قیمت فایل : 3500 تومان | تعداد صفحات : 7 | فرمت فایل : WORD

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]