پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری
صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری

پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری

پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری
پرسشنامه ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری، پرسشنامه ای محقق ساخته می باشد. این مقیاس دارای ۲۱ گویه و ۴ مولفه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (کاملا مخالفم تا کاملا موافقم) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (من بر این باورم که شرکت توانسته است مشتریان مهم را در بازار به خوبی شناسایی کند.) ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری را می ­سنجد.

روایی و پایایی پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه ارزیابی عملکرد بر اساس ماندگاری مشتری از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد


قیمت فایل : 2900 تومان | تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]