دانلود مقیاس واکنش بیننده نسبت به تبلیغات شلینگر
صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  مقیاس واکنش بیننده نسبت به تبلیغات شلینگر

مقیاس واکنش بیننده نسبت به تبلیغات شلینگر

Scale viewer reactions to the commercials Shlyngr

دانلود مقیاس واکنش بیننده نسبت به تبلیغات شلینگر پرسشنامه Questionnaire

هدف: بررسی واکنش بیننده نسبت به تبلیغات از ابعاد مختلف (سرگرمی، سردرگمی، اخبار مرتبط، تقویت برند، همدلی، آشنایی، بیگانگی)
تعداد سوال: ۳۲
تعداد خرده مقیاس: ۷
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007


قیمت فایل : 4000 تومان | تعداد صفحات : . | فرمت فایل : WORD

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,