جزوه معارف اسلامی ویژه آزمون های استخدامی

جزوه سوالات معارف اسلامی ویژه آزمون های استخدامی دانلود رایگان جزوه معارف اسلامی ویژه آزمون های استخدامی جزوه معارف اسلامی آزمون استخدامی جزوه معارف اسلامی ویژه آزمون های استخدامی دانلود رایگان جزوه معارف اسلامی برای آزمون استخدامی جزوه معارف اسلامی برای آزمون استخدامی

 

Islamic pamphlets

 

یکی از دغدغه های اساسی متقاضیان شرکت کننده در آزمون های استخدامی، مطالعه منابعی مفید و کارآمد جهت پاسخ گویی به سوالات دروس عمومی و از جمله درس معارف اسلامی می باشد.
این جزوه که به صورت اختصاصی ویژه ی مطالعه داوطلبان شرکت کننده در آزمون های استخدامی جهت پاسخگویی به سوالات درس معارف اسلامی تدوین شده است، در ۵۱ صفحه، تمامی مباحث مورد نیاز را که شما جهت پاسخ دادن به سوالات درس معارف اسلامی آزمون استخدامی خود باید به آنها اشراف داشته باشید، توضیح و آموزش داده است.


به همراه این جزوه تعداد ۷۵۰ نمونه سوال طبقه بندی شده درس معارف اسلامی همراه با پاسخنامه آنها ویژه ی آزمون های استخدامی نیز ارائه شده است. که مسلماً پس از مطالعه ی مباحث مطرح شده در این جزوه، استفاده از نمونه سوالات موجود در آن شما را در سنجش میزان آمادگی خود و همچنین آشنایی با نحوه طرح نمونه سوالات استخدامی در درس معارف اسلامی کمک بسزایی خواهد کرد.
شما با خرید این محصول فایل های زیر را دریافت خواهید نمود:

 

جزوه درسی ۵۱ صفحه ای معارف اسلامی ویژه آزمون های استخدامی؛ به شرح زیر:
۱ بسته PDF

 

نمونه سوالات چهار گزینه ای طبقه بندی شده معارف اسلامی ویژه آزمون های استخدامی همراه با پاسخنامه؛ به شرح زیر:

۱ بسته PDF:

– 750 سوال معارف اسلامی همراه با پاسخنامه


فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات:

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط